Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2189 | 1868 |
h-indeks | 19 | 19 |
i10-indeks | 27 | 23 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko7 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Charles SpenceOxford UniversityZweryfikowany adres z psy.ox.ac.uk
- Carlos VelascoBI Norwegian Business SchoolZweryfikowany adres z bi.no
- Frédéric BassoDepartment of Psychological and Behavioural Science, London School of EconomicsZweryfikowany adres z lse.ac.uk
- Andy WoodsRoyal Holloway, University of LondonZweryfikowany adres z rhul.ac.uk
- Anton NijholtHuman Media Interaction, University of TwenteZweryfikowany adres z utwente.nl
- Renaud LunardoKedge Business SchoolZweryfikowany adres z kedgebs.com
- Bradley J. RickardProfessor, Applied Economics and Management, Cornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
- Qian Janice WangDepartment of Food Science, University of CopenhagenZweryfikowany adres z food.ku.dk
- Marianna ObristUniversity College London, Department of Computer ScienceZweryfikowany adres z ucl.ac.uk
- Olivier OullierProfessor, Behavioral and Brain Sciences, Aix-Marseille UniversityZweryfikowany adres z oullier.fr
- Hilke PlassmannINSEAD Chaired Professor of Decision NeuroscienceZweryfikowany adres z insead.edu
- Ana JavornikSenior Lecturer in Digital Marketing at University of Bristol Business SchoolZweryfikowany adres z bristol.ac.uk
- Felipe Reinoso-CarvalhoUniversidad de los Andes School of ManagementZweryfikowany adres z uniandes.edu.co
- Tobias OtterbringProfessor, University of AgderZweryfikowany adres z uia.no