Suivre
Bartłomiej Walas
Bartłomiej Walas
University College of Tourism and Ecology in Sucha Beskidzka Poland
Adresse e-mail validée de onet.eu
Titre
Citée par
Citée par
Année
The attitude of tourist destination residents towards the effects of overtourism—Kraków case study
AR Szromek, Z Kruczek, B Walas
Sustainability 12 (1), 228, 2019
1312019
Promocja i informacja turystyczna
Z Kruczek, B Walas
Proksenia, 2004
1052004
promocja i informacja w turystyce
ZK Walas Bartłomiej
Proksenia, Kraków, 2010
76*2010
The impact of COVID-19 on tourism in Kraków in the eyes of tourism entrepreneurs
B Walas, Z KrucZeK
Studia Periegetica 30 (2), 79-95, 2020
352020
Stakeholders’ attitudes towards tools for sustainable tourism in historical cities
AR Szromek, Z Kruczek, B Walas
Tourism Recreation Research 48 (3), 419-431, 2023
292023
Marketingowa strategia Polski w obszarze turystyki na lata 2012-2020
KC B.Walaa, T.Buczak, D.Zientalska, M.Nalazek
Polska Organizacja Turystyczna, 2012
26*2012
Turystyczny najem krótkoterminowy w ocenie interesariuszy lokalnych
B Walas
Biuletyn KPzK Pan 275, 49-62, 2019
212019
Nowoczesne postrzeganie promocji kulturowych produktów turystycznych
Z Kruczek, B Walas
Kultura i turystyka-wspólnie zyskać!, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w …, 2009
212009
Ocena wizerunku i standaryzacja regionalnego produktu turystycznego na potrzeby marketingu terytorialnego
B Walas
Folia Turistica 21, 221-231, 2009
162009
Marka turystyczna miast i regionów
B Walas
Rynek Turystyczny 9, 11-12, 2001
152001
The willingness of tourism-friendly cities’ representatives to share innovative solutions in the form of open innovations
AR Szromek, B Walas, Z Kruczek
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 8 (3), 112, 2022
142022
Sources of conflict among tourism stakeholders in historical cities
Z Kruczek, AR Szromek, B Walas, L Mazanek
Journal of Policy Research in Tourism, Leisure and Events, 1-22, 2022
132022
Metodologiczne aspekty standaryzacji produktu turystycznego
B Walas
Problemy Turystyki, 1995
121995
The method and scope of open innovation exchange in tourist destinations–Analysis of the opinions of tourism experts from Prague and Cracow
AR Szromek, Z Kruczek, B Walas, G Polok
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 9 (1), 100005, 2023
112023
Oenotourism and conservation: a holistic approach to special interest tourism from a cultural heritage perspective–the Azienda Agricola Model
S Némethy, B Lagerqvist, B Walas, L Dinya, Z Bujdosó
Ecocycles 2 (1), 9-17, 2016
112016
Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015: dokument przyjęty przez Radę Polskiej Organizacji Turystycznej w dniu 16.10. 2008 roku
B Walas
Polska Organizacja Turystyczna, 2008
10*2008
Kierunki ewolucji Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych w kontekście polityki turystycznej–mocne i słabe strony
B Walas
Rocznik Naukowy Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji im. M. Orłowicza w …, 2007
102007
Polityka zrównoważonej turystyki Krakowa na lata 2021-2028
B Walas
Wydział ds. Turystyki Urzędu Miasta Krakowa, 2021
92021
Diagnosis of competencies in the meetings industry in Poland, Hungary and Ireland in post-COVID-19 period
B Walas, M Nocoń, S Nemethy, F Petrovič, A Oleksa-Kaźmierczak
Problems and Perspectives in Management 19 (4), 198-212, 2021
72021
Miasta historyczne 3.0: Mieszkańcy a odwiedzający–w poszukiwaniu jakości i komfortu
B Walas, M Kachniewska, A Mikołajczyk, P Zmyślony, SG Handlowa, ...
Urząd Miasta Krakowa, 2018
7*2018
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–20