Follow
Bartłomiej Walas
Bartłomiej Walas
University College of Tourism and Ecology in Sucha Beskidzka Poland
Verified email at onet.eu
Title
Cited by
Cited by
Year
The attitude of tourist destination residents towards the effects of overtourism—Kraków case study
AR Szromek, Z Kruczek, B Walas
Sustainability 12 (1), 228, 2019
1302019
Promocja i informacja turystyczna
Z Kruczek, B Walas
Proksenia, 2004
1052004
promocja i informacja w turystyce
ZK Walas Bartłomiej
Proksenia, Kraków, 2010
75*2010
The impact of COVID-19 on tourism in Kraków in the eyes of tourism entrepreneurs
B Walas, Z KrucZeK
Studia Periegetica 30 (2), 79-95, 2020
342020
Stakeholders’ attitudes towards tools for sustainable tourism in historical cities
AR Szromek, Z Kruczek, B Walas
Tourism Recreation Research 48 (3), 419-431, 2023
292023
Marketingowa strategia Polski w obszarze turystyki na lata 2012-2020
KC B.Walaa, T.Buczak, D.Zientalska, M.Nalazek
Polska Organizacja Turystyczna, 2012
26*2012
Turystyczny najem krótkoterminowy w ocenie interesariuszy lokalnych
B Walas
Biuletyn KPzK Pan 275, 49-62, 2019
212019
Nowoczesne postrzeganie promocji kulturowych produktów turystycznych
Z Kruczek, B Walas
Kultura i turystyka-wspólnie zyskać!, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w …, 2009
212009
Ocena wizerunku i standaryzacja regionalnego produktu turystycznego na potrzeby marketingu terytorialnego
B Walas
Folia Turistica 21, 221-231, 2009
162009
Marka turystyczna miast i regionów
B Walas
Rynek Turystyczny 9, 11-12, 2001
152001
The willingness of tourism-friendly cities’ representatives to share innovative solutions in the form of open innovations
AR Szromek, B Walas, Z Kruczek
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 8 (3), 112, 2022
142022
Sources of conflict among tourism stakeholders in historical cities
Z Kruczek, AR Szromek, B Walas, L Mazanek
Journal of Policy Research in Tourism, Leisure and Events, 1-22, 2022
132022
Metodologiczne aspekty standaryzacji produktu turystycznego
B Walas
Problemy Turystyki, 1995
121995
Oenotourism and conservation: a holistic approach to special interest tourism from a cultural heritage perspective–the Azienda Agricola Model
S Némethy, B Lagerqvist, B Walas, L Dinya, Z Bujdosó
Ecocycles 2 (1), 9-17, 2016
112016
The method and scope of open innovation exchange in tourist destinations–Analysis of the opinions of tourism experts from Prague and Cracow
AR Szromek, Z Kruczek, B Walas, G Polok
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 9 (1), 100005, 2023
102023
Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015: dokument przyjęty przez Radę Polskiej Organizacji Turystycznej w dniu 16.10. 2008 roku
B Walas
Polska Organizacja Turystyczna, 2008
10*2008
Kierunki ewolucji Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych w kontekście polityki turystycznej–mocne i słabe strony
B Walas
Rocznik Naukowy Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji im. M. Orłowicza w …, 2007
102007
Polityka zrównoważonej turystyki Krakowa na lata 2021-2028
B Walas
Wydział ds. Turystyki Urzędu Miasta Krakowa, 2021
92021
Miasta historyczne 3.0: Mieszkańcy a odwiedzający–w poszukiwaniu jakości i komfortu
B Walas, M Kachniewska, A Mikołajczyk, P Zmyślony, SG Handlowa, ...
Urząd Miasta Krakowa, 2018
7*2018
Walas B., Badanie satysfakcji kuracjuszy uzdrowiska Rabka-Zdrój metodą Kano
W B.
Marka turystyczna. Kreowanie, rozwój, promocja markowych produktów turystyki …, 2018
7*2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20