Obserwuj
Dorota Campfield
Dorota Campfield
The Educational Research Institute, Warsaw
Zweryfikowany adres z ibe.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The influence of prosodic input in the second language classroom: Does it stimulate child acquisition of word order and function words?
DE Campfield, VA Murphy
The Language Learning Journal 45 (1), 81-99, 2017
282017
Elicited imitation in search of the influence of linguistic rhythm on child L2 acquisition
DE Campfield, VA Murphy
System 42, 207-219, 2014
272014
Język angielski w szkole podstawowej–proces i efekty nauczania
M Muszyński, D Campfield, M Szpotowicz
Wyniki podłużnego badania efektywności nauczania Języka angielskiego (2011 …, 2015
252015
Developing and piloting proficiency tests for Polish young learners
M Szpotowicz, DE Campfield
Assessing young learners of English: Global and local perspectives, 109-137, 2016
182016
Lexical difficulty–using elicited imitation to study child L2
DE Campfield
Language Testing 34 (2), 197-221, 2017
92017
Czy szkoła ma znaczenie?: analiza zróżnicowania efektywności nauczania na pierwszym etapie edukacyjnym
D Campfield, A Hawrot, K Hernik, E Jarnutowska, A Jasińska-Maciążek, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2014
92014
Jak nauczyciel może wspomagać rozwój dzieci z zaburzeniami językowymi i ryzykiem zaburzenia uczenia się
G Krasowicz-Kupis, M Kochańska, KM Bogdanowicz, K Wiejak, ...
Wybrane zagadnienia, 2015
72015
i Szpotowicz, M.(2015)
M Muszyński, D Campfield
Język angielski w szkole podstawowejproces i efekty nauczania. Wyniki …, 0
6
Narzędzia diagnostyczne do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży–projekt wdrożeniowy
S Bedyńska, D Campfield, R Kaczan, M Kaczmarek, T Knopik, ...
Przegląd Psychologiczny 64 (2), 9–23-9–23, 2021
42021
Język angielski w szkole podstawowej–proces i efekty nauczania [English in primary school–the process and effects of teaching]
M Muszyński, D Campfield, M Szpotowicz
Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
42015
Assessing ESL (English as a second language) children's knowledge of word order
DE Campfield
University of Oxford, 2006
32006
Cognition and Second Language Experience: How Are Executive Function and Second Language Acquisition Related?
DE Campfield
Facing Diversity in Child Foreign Language Education, 17-37, 2021
22021
Factors affecting early second language acquisition: The role of linguistic rhythm
D Campfield
Oxford University, 2010
22010
12 Elicited Imitation: Potential for Integrated Teaching and Assessment
D Campfield
Integrating Assessment into Early Language Learning and Teaching 4, 2019
12019
Diagnostic tools for assessment of cognitive functioning in children and youth–the implementation project
S Bedyńska, D Campfield, R Kaczan, M Kaczmarek, T Knopik, ...
Przegląd Psychologiczny 64 (2), 97-111, 2021
2021
Dimensions of Vocabulary Knowledge
DE Campfield
System, 179-181, 2014
2014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–16