The influence of prosodic input in the second language classroom: Does it stimulate child acquisition of word order and function words? DE Campfield, VA Murphy The Language Learning Journal 45 (1), 81-99, 2017 | 28 | 2017 |
Elicited imitation in search of the influence of linguistic rhythm on child L2 acquisition DE Campfield, VA Murphy System 42, 207-219, 2014 | 27 | 2014 |
Język angielski w szkole podstawowej–proces i efekty nauczania M Muszyński, D Campfield, M Szpotowicz Wyniki podłużnego badania efektywności nauczania Języka angielskiego (2011 …, 2015 | 25 | 2015 |
Developing and piloting proficiency tests for Polish young learners M Szpotowicz, DE Campfield Assessing young learners of English: Global and local perspectives, 109-137, 2016 | 18 | 2016 |
Lexical difficulty–using elicited imitation to study child L2 DE Campfield Language Testing 34 (2), 197-221, 2017 | 9 | 2017 |
Czy szkoła ma znaczenie?: analiza zróżnicowania efektywności nauczania na pierwszym etapie edukacyjnym D Campfield, A Hawrot, K Hernik, E Jarnutowska, A Jasińska-Maciążek, ... Instytut Badań Edukacyjnych, 2014 | 9 | 2014 |
Jak nauczyciel może wspomagać rozwój dzieci z zaburzeniami językowymi i ryzykiem zaburzenia uczenia się G Krasowicz-Kupis, M Kochańska, KM Bogdanowicz, K Wiejak, ... Wybrane zagadnienia, 2015 | 7 | 2015 |
i Szpotowicz, M.(2015) M Muszyński, D Campfield Język angielski w szkole podstawowejproces i efekty nauczania. Wyniki …, 0 | 6 | |
Narzędzia diagnostyczne do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży–projekt wdrożeniowy S Bedyńska, D Campfield, R Kaczan, M Kaczmarek, T Knopik, ... Przegląd Psychologiczny 64 (2), 9–23-9–23, 2021 | 4 | 2021 |
Język angielski w szkole podstawowej–proces i efekty nauczania [English in primary school–the process and effects of teaching] M Muszyński, D Campfield, M Szpotowicz Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych, 2015 | 4 | 2015 |
Assessing ESL (English as a second language) children's knowledge of word order DE Campfield University of Oxford, 2006 | 3 | 2006 |
Cognition and Second Language Experience: How Are Executive Function and Second Language Acquisition Related? DE Campfield Facing Diversity in Child Foreign Language Education, 17-37, 2021 | 2 | 2021 |
Factors affecting early second language acquisition: The role of linguistic rhythm D Campfield Oxford University, 2010 | 2 | 2010 |
12 Elicited Imitation: Potential for Integrated Teaching and Assessment D Campfield Integrating Assessment into Early Language Learning and Teaching 4, 2019 | 1 | 2019 |
Diagnostic tools for assessment of cognitive functioning in children and youth–the implementation project S Bedyńska, D Campfield, R Kaczan, M Kaczmarek, T Knopik, ... Przegląd Psychologiczny 64 (2), 97-111, 2021 | | 2021 |
Dimensions of Vocabulary Knowledge DE Campfield System, 179-181, 2014 | | 2014 |