Obserwuj
Mariusz Marczak
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
New trends in teaching language and culture
M Marczak
Coping with diversity: Language and culture education, 13-28, 2010
442010
Communication and information technology in (intercultural) language teaching
M Marczak
Cambridge Scholars Publishing, 2014
432014
Translation Pedagogy in the Digital Age. How digital technologies have been altering translator education
M Marczak
Angles. New Perspectives on the Anglophone World, 2018
252018
Web-based assessment and language teachers-from Moodle to WebClass
M Marczak, J Krajka, W Malec
International Journal of Continuing Engineering Education and Life Long …, 2016
242016
Selecting an E-(Text) book: evaluation criteria
M Marczak
Teaching English with Technology 13 (1), 29-41, 2013
222013
Building ESP teacher awareness through intercultural tandems-post-practicum experience
J Krajka, M Marczak, S Tatar, S Yildiz
English for Specific Purposes World 14 (38), 1-18, 2013
172013
Telecollaboration projects in translator education–design, implementation and evaluation
J Krajka, M Marczak
Studio NOA for University of Silesia in Katowice, 2017
102017
Students' Perspective on Web 2.0-Enhanced Telecollaboration as Added Value in Translator Education.
M Marczak
Research-publishing. net, 2016
102016
Translator education in the cloud: students' perceptions of telecollaborative experiences
M Marczak, J Krajka
Studio NOA for University of Silesia in Katowice, 2016
102016
Developing selected aspects of translation competence through telecollaboration
M Marczak
English for Specific Purposes World 16 (48), 1-12, 2016
102016
Translator education in Poland and Ukraine: does the academia vs industry gap persist?
M Marczak, O Bondarenko
The Interpreter and Translator Trainer 16 (1), 115-134, 2022
82022
Concordancer-enhanced reflection in telecollaborative translation projects at university level
M Marczak
Między oryginałem a przekładem, 145-168, 2017
72017
i Kutyłowska, K.(2015)
A Gajewska-Dyszkiewicz, M Marczak, K Paczuska, J Pitura
Efekty nauczania języka angielskiego na III etapie edukacyjnym. Raport …, 0
7
Efekty nauczania języka angielskiego na III etapie edukacyjnym
A Gajewska-Dyszkiewicz, M Marczak, K Paczuska, J Pitura, K Kutyłowska
Raport końcowy. Badania uczenia się i nauczania języków obcych w gimnazjum i …, 2015
62015
Electronic assessment tools in Learning Management Systems: Perceptions of student teachers of foreign languages
M Marczak, J Krajka
E-learning and intercultural competence development in different countries …, 2014
62014
Contemporary English language teaching and research
M Marczak
Cambridge Scholars Publishing, 2015
52015
Efekty nauczania języka angielskiego na III etapie edukacyjnym: raport końcowy: badania uczenia się i nauczania języków obcych w gimnazjum i badania umiejętności mówienia
A Gajewska-Dyszkiewicz, A Gajewska-Dyszkiewicz, K Kutyłowska, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
52015
Cele nauczania języka angielskiego w świetle współczesnych europejskich dokumentów edukacyjnych: o nauczaniu, uczeniu się i ocenianiu
M Marczak
Języki Obce w Szkole 1 (2014), 65-72, 2014
52014
Successful e-learning: intercultural development in GPE's Global Understanding project
M Marczak
Katowice: Studio NOA for University of Silesia in Katowice, 2019
42019
CALL for Openness
M Marczak, J Krajka
Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016
42016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20