Obserwuj
Emilia Śmiechowska-Petrovskij
Emilia Śmiechowska-Petrovskij
dr nauk społecznych (pedagogika), Wydział Nauk Pedagogicznych, Uniwersytet Kardynała
Zweryfikowany adres z uksw.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Applying height differentiation of tactile symbols to reduce the minimum horizontal distances between them on tactile maps
J Wabiński, E Śmiechowska-Petrovskij, A Mościcka
Plos one 17 (2), e0264564, 2022
82022
RoboBraille as a UDL tool: Evaluation of the service converting printed materials into speech and Braille in Poland
E Śmiechowska-Petrovskij, M Kilian
Procedia-Social and Behavioral Sciences 228, 335-340, 2016
82016
Orientacja przestrzenna i poruszanie się osób z niepełnosprawnością narządu wzroku: współczesne techniki, narzędzia i strategie nauczania
J Kuczyńska-Kwapisz, E Śmiechowska-Petrovskij
Wydawnictwo Naukowe UKSW, 2017
72017
ADAPTACJA PODRĘCZNIKÓW SZKOLNYCH DO POTRZEB UCZNIÓW NIEWIDZĄCYCH–STAN I POSTULATY POZNAWCZOPRAKTYCZNE
E Śmiechowska-Petrovskij
Forum Pedagogiczne, 195-212, 2015
62015
Integrowanie technologii i technik brajlowskich w edukacji uczniów z niepełnosprawnością wzroku
E Śmiechowska-Petrovskij
W: Paplińska M.(red.). Pismo Braille’a. Z tradycją w nowoczesność. Warszawa …, 2016
52016
Bezwzrokowe odczytywanie druku–implementacja narzędzia RoboBraille na grunt polski
M Kilian, E Śmiechowska-Petrovskij
Niepełnosprawność i Rehabilitacja 2, 156-173, 2015
52015
The stigmatizing and stereotyping people with blindness. The opposite tendencies
E Śmiechowska-Petrovskij
Forum Pedagogiczne 7 (2), 305-326, 2017
42017
Preferencje osób z dysfunkcją wzroku w zakresie korzystania z informacyjno-komunikacyjnych technologii wspomagających
E Śmiechowska-Petrovskij
Forum pedagogiczne 7 (1), 185-196, 2017
42017
Kompetencje nauczycieli uczniów niewidomych i słabowidzących w zakresie wspomagających technologii informacyjno-komunikacyjnych
E Śmiechowska-Petrovskij
Niepełnosprawność 2016 (21 (2016)), 106-120, 2016
42016
Sztuka/twórczość dostępna: osoby z niepełnosprawnościami i chorobą psychiczną w kręgu recepcji i ekspresji sztuki
K Krawiecka, E Śmiechowska-Petrovskij, M Żelazkowska
Wydawnictwo Naukowe UKSW, 2016
32016
Edukacja w sytuacji (post) pandemii: wyzwania i perspektywy
M Dycht, E Śmiechowska-Petrovskij, WA Marszałek
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2021
22021
Contingency in inclusive education
E Śmiechowska-Petrovskij
Contingency in the Education, Art and Sport: International Multidisciplinary …, 2017
22017
Doskonalenie zawodowe nauczycieli w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej ze wsparciem ucznia z trudnościami adaptacyjnymi, wynikającymi z różnic kulturowych i …
E Śmiechowska-Petrovskij
Dzieci z trudnościami adaptacyjnymi w młodszym wieku, Warszawa: Wyd. UKSW, 2016
22016
Strategie interakcyjne i kooperacyjne wspomagające integrację społeczną uczniów z dysfunkcją wzroku w szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych
E Śmiechowska-Petrovskij
Ośrodek R, 2013
2*2013
Wezwanie do własnej aktywności w kontekście doboru literatury dla dzieci przez pedagogów
E Śmiechowska-Petrovskij
Forum Pedagogiczne 1 (2), 281-301, 2011
22011
Dydaktyka cyfrowa w edukacji (post) pandemicznej
E Śmiechowska-Petrovskij
Redakcja naukowa Marzena Dycht Emilia Śmiechowska-Petrovskij, 69, 2021
12021
Niepełnosprawność w okresie późnej dorosłości
M Kilian, E Śmiechowska-Petrovskij, OW Impuls
Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2018
12018
Evaluation of Qualitative Colour Palettes for Tactile Maps
J Wabiński, E Śmiechowska-Petrovskij
ISPRS International Journal of Geo-Information 13 (3), 94, 2024
2024
Methodological study of tactile signs readability
A Mościcka, E Śmiechowska-Petrovskij, J Wabiński, A Araszkiewicz, ...
Abstracts of the ICA 6, 174, 2023
2023
Being the Subject of Education–Pandemic and Post-Pandemic Experiences of Students With Disabilities, Their Teachers and Parents
E Śmiechowska-Petrovskij, M Dycht, K Kuracki
International Journal of Special Education 38 (3), 2023
2023
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20