Obserwuj
Ewa Glińska
Ewa Glińska
Zweryfikowany adres z pb.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Wizerunek miasta: od koncepcji do wdrożenia
E Glińska
Wolters Kluwer Polska, 2009
1622009
National and regional ethnocentrism: a case study of beer consumers in Poland
D Siemieniako, K Kubacki, E Glińska, K Krot
British Food Journal, 2011
1092011
Uwarunkowania rozwoju nanotechnologii w województwie podlaskim. Wyniki analiz STEEPVL i SWOT
J Nazarko, G Dobrzański, J Ejdys, E Glińska, A Kononiuk, A Kowalewska, ...
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, 2010
542010
Desirable traits of the city brand personality in the opinion of managers for the promotion of the city government in Poland
E Glińska, J Kilon
Procedia-Social and Behavioral Sciences 156, 418-423, 2014
522014
Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele
E Glińska
Wolters Kluwer, 2016
402016
Metodologia i procedury badawcze w projekcie foresight technologiczny „nt for podlaskie 2020”–regionalna strategia rozwoju nanotechnologii
J Nazarko, Ejdys, J
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, Białystok, 2011
332011
Creation and evaluation of the tourist image of a country-the example of Poland
H Kiryluk, E Glińska
Procedia-Social and Behavioral Sciences 213, 671-676, 2015
312015
Wizerunek miasta: Od koncepcji do wdrożenia
M Florek, E Glińska, A Kowalewska
Wolters Kluwer, 2009
302009
Sposoby badania wizerunku miejsca
E Glińska
Samorząd Terytorialny, 33-44, 2011
272011
Zarządzanie procesem kształtowania wizerunku miasta wśród jego mieszkańców na przykładzie Zambrowa
E Glińska
Europejskie Centrum Edukacyjne, 2008
242008
Strategic and operational levels of CSR marketing communication for sustainable orientation of a company: a case study from Bangladesh
B Zatwarnicka-Madura, D Siemieniako, E Glińska, Y Sazonenka
Sustainability 11 (2), 555, 2019
222019
Foresight in a small enterprise. A case study
A Kononiuk, E Glińska
Procedia-Social and Behavioral Sciences 213, 971-976, 2015
222015
Wizerunek miasta
E Glińska, M Florek, A Kowalewska
Od koncepcji do wdrożenia, 2009
212009
IN SEARCHING FOR TOWN BRAND DISTINGUISHING FEATURES–LOCAL LEADERS'INNER PERSPECTIVE.
E Glińska, M Florek
International Journal of Academic Research 5 (4), 2013
202013
Podlaska strategia rozwoju nanotechnologii do 2020 roku
J Nazarko, N Brzostowski, J Ejdys, E Glińska, A Gudanowska, K Halicka, ...
Przełomowa wizja regionu, Politechnika Białostocka, Białystok, 2013
192013
Binge drinking in relation to services–bibliometric analysis of scientific research directions
E Glińska, D Siemieniako
Engineering Management in Production and Services 10 (1), 2018
172018
Restrictions on the use of the Aaker model in the measurement of city brand personality: The sender’s perspective
E Glińska, O Gorbaniuk
Place Branding and Public Diplomacy 12 (1), 46-58, 2016
162016
City brand personality projected by municipalities from central and eastern europe Countries—A comparison of Facebook usage
E Glińska, W Rudolf
Sustainability 11 (19), 5440, 2019
152019
Students’ attitude to job performance: Intercultural study
V Kumpikaite-Valiuniene, E Glinska, I Aslan, AM Ramirez
Engineering Economics 27 (2), 195-204, 2016
142016
Stakeholders' involvement in designing brand identity of towns–Podlaskie region case study
E Glinska, M Florek
Актуальні проблеми економіки, 274-282, 2013
112013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20