Follow
Ewa Glińska
Ewa Glińska
Verified email at pb.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Wizerunek miasta: od koncepcji do wdrożenia
E Glińska
Wolters Kluwer Polska, 2009
1792009
National and regional ethnocentrism: a case study of beer consumers in Poland
D Siemieniako, K Kubacki, E Glińska, K Krot
British Food Journal 113 (3), 404-418, 2011
1352011
Uwarunkowania rozwoju nanotechnologii w województwie podlaskim. Wyniki analiz STEEPVL i SWOT
J Nazarko, G Dobrzański, J Ejdys, E Glińska, A Kononiuk, A Kowalewska, ...
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, 2010
582010
Desirable traits of the city brand personality in the opinion of managers for the promotion of the city government in Poland
E Glińska, J Kilon
Procedia-Social and Behavioral Sciences 156, 418-423, 2014
562014
Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele
E Glińska
Wolters Kluwer, 2016
462016
Creation and evaluation of the tourist image of a country-the example of Poland
H Kiryluk, E Glińska
Procedia-Social and Behavioral Sciences 213, 671-676, 2015
352015
Metodologia i procedury badawcze w projekcie foresight technologiczny „nt for podlaskie 2020”–regionalna strategia rozwoju nanotechnologii
J Nazarko, Ejdys, J
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, Białystok, 2011
342011
Wizerunek miasta: Od koncepcji do wdrożenia
M Florek, E Glińska, A Kowalewska
Wolters Kluwer, 2009
322009
Strategic and operational levels of CSR marketing communication for sustainable orientation of a company: a case study from Bangladesh
B Zatwarnicka-Madura, D Siemieniako, E Glińska, Y Sazonenka
Sustainability 11 (2), 555, 2019
302019
Sposoby badania wizerunku miejsca
E Glińska
Samorząd Terytorialny, 33-44, 2011
282011
City brand personality projected by municipalities from central and eastern europe Countries—A comparison of Facebook usage
E Glińska, W Rudolf
Sustainability 11 (19), 5440, 2019
262019
IN SEARCHING FOR TOWN BRAND DISTINGUISHING FEATURES–LOCAL LEADERS'INNER PERSPECTIVE.
E Glińska, M Florek
International Journal of Academic Research 5 (4), 2013
252013
Zarządzanie procesem kształtowania wizerunku miasta wśród jego mieszkańców na przykładzie Zambrowa
E Glińska
Europejskie Centrum Edukacyjne, 2008
252008
Wizerunek miasta
E Glińska, M Florek, A Kowalewska
Od koncepcji do wdrożenia, 2009
242009
Binge drinking in relation to services–bibliometric analysis of scientific research directions
E Glińska, D Siemieniako
Engineering Management in Production and Services 10 (1), 45-54, 2018
212018
Foresight in a small enterprise. A case study
A Kononiuk, E Glińska
Procedia-Social and Behavioral Sciences 213, 971-976, 2015
212015
Podlaska strategia rozwoju nanotechnologii do 2020 roku
J Nazarko, N Brzostowski, J Ejdys, E Glińska, A Gudanowska, K Halicka, ...
Przełomowa wizja regionu, Politechnika Białostocka, Białystok, 2013
192013
Stakeholders engagement for solving mobility problems in touristic remote areas from the Baltic Sea Region
H Kiryluk, E Glińska, U Ryciuk, K Vierikko, E Rollnik-Sadowska
Plos one 16 (6), e0253166, 2021
162021
Restrictions on the use of the Aaker model in the measurement of city brand personality: The sender’s perspective
E Glińska, O Gorbaniuk
Place Branding and Public Diplomacy 12, 46-58, 2016
162016
Theoretical and practical aspects of business activity. Starting a business
J Szydło, D Szpilko, E Glińska, U Kobylińska, E Rollnik-Sadowska, ...
Publishing House of Bialystok University of Technology, 2022
142022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20