Ewa Glińska
Ewa Glińska
Verified email at pb.edu.pl
TitleCited byYear
Wizerunek miasta: od koncepcji do wdrożenia
E Glińska
Wolters Kluwer Polska, 2009
1262009
National and regional ethnocentrism: a case study of beer consumers in Poland
D Siemieniako, K Kubacki, E Glińska, K Krot
British Food Journal 113 (3), 404-418, 2011
692011
Uwarunkowania rozwoju nanotechnologii w województwie podlaskim. Wyniki analiz STEEPVL i SWOT
J Nazarko, G Dobrzański, J Ejdys, E Glińska, A Kononiuk, A Kowalewska, ...
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, 2010
392010
Metodologia i procedury badawcze w projekcie foresight technologiczny „nt for podlaskie 2020”–regionalna strategia rozwoju nanotechnologii
J Nazarko, Ejdys, J
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, Białystok, 2011
292011
Desirable traits of the city brand personality in the opinion of managers for the promotion of the city government in Poland
E Glińska, J Kilon
Procedia-Social and Behavioral Sciences 156, 418-423, 2014
232014
Podlaska strategia rozwoju nanotechnologii do 2020 roku. Przełomowa wizja regionu
J Nazarko, N Brzostowski, J Ejdys, E Glińska, A Gudanowska, K Halicka, ...
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, 2013
232013
Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele
E Glińska
Wolters Kluwer, 2016
222016
Wizerunek miasta: Od koncepcji do wdrożenia
M Florek, E Glińska, A Kowalewska
Wolters Kluwer, 2009
212009
Sposoby badania wizerunku miejsca
E Glińska
Samorząd Terytorialny, 33-44, 2011
202011
Wizerunek miasta
E Glińska, M Florek, A Kowalewska
Od koncepcji do wdrożenia, 2009
192009
Zarządzanie procesem kształtowania wizerunku miasta wśród jego mieszkańców na przykładzie Zambrowa
E Glińska
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008
172008
Kierunki rozwoju nanotechnologii w województwie podlaskim
A Kononiuk, A Gudanowska, J Nazarko, E Glińska, U Glińska, J Ejdys
Mapy. Marszruty. Trendy, Politechnika Białostocka, Białystok, 2013
142013
Creation and evaluation of the tourist image of a country-the example of Poland
H Kiryluk, E Glińska
Procedia-Social and Behavioral Sciences 213, 671-676, 2015
122015
IN SEARCHING FOR TOWN BRAND DISTINGUISHING FEATURES–LOCAL LEADERS'INNER PERSPECTIVE.
E Glińska, M Florek
International Journal of Academic Research 5 (4), 2013
122013
Students’ attitude to job performance: Intercultural study
V Kumpikaitė-Valiunienė, E Glinska, I Aslan, AM Ramirez
Inžinerinė ekonomika, 195-204, 2016
82016
Socjologiczna i marketingowa koncepcja tożsamości miasta [w:] Obywatelstwo i tożsamość, red
E Glińska
M. Bieńkowska-Ptasznik, K. Krzysztofek, A. Sadowski, Wydawnictwo …, 2006
82006
Foresight in a small enterprise. A case study
A Kononiuk, E Glińska
Procedia-Social and Behavioral Sciences 213, 971-976, 2015
72015
Decyzje zakupowe klientów trzeciego wieku w świetle badań jakościowych
K Krot, E Glińska
Marketing i rynek, 23-28, 2011
72011
Kreowanie wizerunku miasta o funkcji turystycznej
E Glińska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 127-136, 2010
72010
Binge drinking in relation to services–bibliometric analysis of scientific research directions
E Glińska, D Siemieniako
Engineering Management in Production and Services 10 (1), 45-54, 2018
62018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20