Obserwuj
Joanna Nogieć
Joanna Nogieć
WSB University in Wroclaw
Zweryfikowany adres z wsb.wroclaw.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń
M Murzyn, J Nogieć
The Central European Review of Economics and Management 15 (3), 373-380, 2015
282015
Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
A Dejnaka, B Iwankiewicz-Rak, J Nogieć, P Spychała
Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań, 2013
182013
Students’ perception of attributes of independent colleges of business profile in the market of higher education in Poland
A Dejnaka, K Kulig-Moskwa, K Łobos, J Nogieć, M Szewczyk
Management 20 (2), 340-359, 2016
132016
Typy turystów w świetle analizy potrzeb
J Nogieć
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu 23, 167-176, 2011
72011
Internet w szkole wyższej
J Nogieć
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2009
72009
Działania społecznej odpowiedzialności biznesu skierowane do różnych grup odbiorców
J Nogieć
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu 33, 47-58, 2013
62013
Wellbeing w organizacji–istota i perspektywa polskiego rynku
K Kulig-Moskwa, J Nogieć
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 19 (8), 353-366, 2018
52018
Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych
J Nogieć
Marketing i Zarządzanie 47 (1), 281-290, 2017
32017
Struktura kursu e-learningowego wykorzystywanego w kształceniu dorosłych - perspektywa polska i amerykańska
J Nogieć
Rola e-edukacji w rozwoju kształcenia akademickiego, 129-139, 2013
32013
Moodle functionality on the bases of Polish Higher Banking Schools students’ opinion
J Nogieć
E-mentor 1, 33, 2010
32010
Kształtowanie wizerunku szkoły wyższej w Internecie,[w:] Marketing przyszłości. Trendy–strategie–instrumenty. Media w kształtowaniu wizerunku
J Nogieć
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005
32005
Wrażliwość społeczna jako determinanta zmian w zarządzaniu organizacją
K Kulig-Moskwa, J Nogieć
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2017
22017
Fair trade certification as a way of communicating with a customer in the polish market
K Kulig-Moskwa, J Nogieć
Handel Wewnętrzny, 236-246, 2017
22017
Kierunki aplikacji dwuwymiarowych kodów matrycowych w działaniach jednostek samorządu terytorialnego
J Nogieć
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 775, 212-223, 2013
22013
Prospołeczne zachowania młodych konsumentów
J Nogieć
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 660, 503-516, 2011
22011
Funkcjonalności platformy Moodle w świetle opinii studentów Wyższych Szkół Bankowych w Polsce
J Nogieć
Od re dak cji, 34, 2010
22010
Czynniki stymulujące i ograniczające stosowanie empowermentu
K Kulig-Moskwa, K Łobos, J Nogieć
Przegląd Organizacji, 38-44, 2017
12017
The fair trade products: a marketing innovation or a manifestation of considered consumption
K Kulig-Moskwa, J Nogieć
Journal of Agribusiness and Rural Development 4, 815-823, 2017
12017
Wrażliwość ekologiczna i społeczna konsumenta jako nowy trend na rynku polskim
K Kulig-Moskwa, J Nogieć
Przedsiębiorczość i zarządzanie 17, 2016
12016
The use of modern mobile applications in making leisure services more attractive
J Nogieć
The Central European Review of Economics and Management 15 (6), 819-824, 2015
12015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20