Obserwuj
Katarzyna Krot
Katarzyna Krot
Zweryfikowany adres z pb.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The importance of trust in manager-employee relationships.
K Krot, D Lewicka
International Journal of Electronic Business Management 10 (3), 2012
2482012
National and regional ethnocentrism: a case study of beer consumers in Poland
D Siemieniako, K Kubacki, E Glińska, K Krot
British Food Journal 113 (3), 404-418, 2011
1362011
Jakość i marketing usług medycznych
K Krot
Wolters Kluwer Polska, 2021
1102021
The model of HRM-trust-commitment relationships
D Lewicka, K Krot
Industrial Management & Data Systems 115 (8), 1457-1480, 2015
822015
Zaufanie w organizacji innowacyjnej
K Krot, D Lewicka
Wydawnictwa CH Beck, 2016
652016
The role of trust in doctor-patient relationship: qualitative evaluation of online feedback from Polish patients
K Krot, I Rudawska
Economics and Sociology 9 (3), 76-88, 2016
462016
Innovation and organisational trust: study of firms in Poland
K Krot, D Lewicka
International Journal of Innovation and Learning 10 (1), 43-59, 2011
382011
Factors impacting on patient compliance with medical advice: empirical study
K Krot, JP Sousa
Engineering Management in Production and Services 9 (2), 73-81, 2017
242017
Internal marketing and organisational performance of SMEs in the EDV industrial sector
JP Sousa, K Krot, RG Rodrigues
Engineering Management in Production and Services 10 (1), 55-64, 2018
222018
Human side of innovation-individual and organisational environment-related aspects: the case of IBM
K Krot, D Lewicka
International Journal of Innovation and Learning 9 (4), 352-371, 2011
192011
Metodyczne aspekty badania zaufania w naukach o zarządzaniu
D Lewicka, K Krot, D Książek
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 41-56, 2016
16*2016
How public trust in health care can shape patient overconsumption in health systems? The missing links
K Krot, I Rudawska
International journal of environmental research and public health 18 (8), 3860, 2021
122021
PATIENTS’TRUST IN PHYSICIANTS AS AN ANTECEDENT OF SATISFACTION WITH MEDICAL SERVCIES
K Krot, I Rudawska
Economics & Sociology 10 (2), 207, 2017
122017
Is patient satisfaction the key to promote compliance in the health care sector?
K Krot, I Rudawska
Economics & Sociology 12 (3), 291-300, 2019
112019
Wpływ jakości środowiska pracy na zachowania pracowników
K Krot, D Lewicka
Studia i Prace WNEiZ US 39, 95-110, 2015
92015
Zaufanie organizacyjne jako czynnik kreujący proinnowacyjny klimat w organizacji
D Lewicka, K Krot
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 4 (305), 2014
92014
The market orientation as a key dimension of innovation culture-Study of Polish lingerie company
K Krot, D Lewicka
International Journal of e-Education, e-Business, e-Management and e …, 2013
92013
Customer orientation and innovation–The perspective of top-Level management
U Widelska, K Krot
Folia Oeconomica Stetinensia 21 (1), 161-174, 2021
82021
Decyzje zakupowe klientów trzeciego wieku w świetle badań jakościowych
K Krot, E Glińska
Marketing i rynek, 23-28, 2011
72011
Zaufanie a skłonność do korzystania i zadowolenie z usług internetowych (The impact of trust on the tendency to use and satisfaction with internet services)
S Kinga, K Krot
Akademia Zarządzania 2 (4), 101-117, 2018
6*2018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20