Obserwuj
Mirosława Kaczmarek
Mirosława Kaczmarek
Zweryfikowany adres z ue.poznan.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Badania jakościowe-metody i zastosowania
M Kaczmarek, I Olejnik, A Springer
CeDeWu, 2013
722013
Badania jakościowe
M Kaczmarek, I Olejnik, A Springer
Metody i zastosowania, 2013
222013
Poznański ośrodek akademicki
W Gaczek, M Kaczmarek, D Marcinowicz
Próba Określenia Wpływu Studentów na Rozwój Miasta. Bogucki Wydawnictwo …, 2006
122006
Zastosowanie metod analizy skupień w wielowymiarowej segmentacji rynku
M Kaczmarek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 202-209, 2003
122003
Mocne i słabe strony eye trackingu jako metody badania zachowań nabywców,[w:] Foresight w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem
M Kaczmarek
Analizy i studia przypadków, Borodako, K., Nowosielski M.(red.), Instytut …, 2012
102012
Badania jakościowe
I Olejnik, M Kaczmarek, A Springer
Metody i zastosowanie. CeDeWu, 2018
92018
Metoda gromadzenia danych a ekwiwalencja wyników pomiaru systemu wartości w 5-i 7-stopniowych skalach ratingowych Likerta
M Kaczmarek, P Tarka
Handel Wewnętrzny, 42-56, 2013
92013
i Springer, A.(2013)
M Kaczmarek, I Olejnik
Badania jakościowe. Metody i zastosowanie, 0
8
Zastosowanie analizy głównych składowych w ewaluacji skali pomiaru użyteczności serwisu internetowego
M Kaczmarek
Studia Oeconomica Posnaniensia 4 (1), 2016
52016
Mocne i słabe strony eye trackingu jako metody badania zachowań nabywców
M KACZMAREK
Foresight w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem, 17, 2012
52012
Student jako konsument. Ekonomiczne aspekty studiowania w Poznaniu
D Marcinowicz, M Kaczmarek
Studia. Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 121, 2008
52008
Poznański ośrodek akademicki: zachowania konsumenckie studentów
WM Gaczek, M Kaczmarek, A Wolaniuk
Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2015
42015
Analiza porównawcza metod pomiaru postaw respondentów
M Kaczmarek, P Tarka
Wiadomości Statystyczne. The Polish Statistician, 37-47, 2013
42013
Patriotyzm konsumencki Polaków
MW M. Kaczmarek
32021
Theoretical and empirical comparative analysis on quantitative and qualitative marketing researches
P Tarka, M Kaczmarek
Research Methods: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, 1712-1730, 2015
32015
Generacja Baby Boomers na rynku bankowości internetowej w Europie
M Kaczmarek
Wiadomości Statystyczne. The Polish Statistician 64 (08), 5-18, 2019
22019
Struktura rynku bankowości mobilnej w Polsce− analiza wybranych wskaźników jego funkcjonowania
M Kaczmarek
Bank i Kredyt 49 (2), 145-168, 2018
22018
Użyteczność serwisów internetowych banków
M Kaczmarek
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2016
22016
Problemy stosowania skali Likerta w pomiarze jakości użytkowej serwisów internetowych
M Kaczmarek
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie 916 (16), 59-69, 2013
22013
Kształtowanie się kredytów dla osób prywatnych w świetle zmian nastrojów ekonomicznych ludności
M Kaczmarek, R Skikiewicz
Handel Wewnętrzny, 189-199, 2013
22013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20