Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4884 | 1649 |
h-indeks | 22 | 18 |
i10-indeks | 29 | 21 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Julie RuthProfessor of Marketing, Emeritus, Rutgers UniversityZweryfikowany adres z camden.rutgers.edu
- Cele OtnesUniversity of Illinois Zweryfikowany adres z illinois.edu
- Michelle R. NelsonProfessor of Advertising, Institute of Communications Research, Professor of Marketing, UniversityZweryfikowany adres z illinois.edu
- Susan FournierAllen Questrom Professor in Management, Boston UniversityZweryfikowany adres z bu.edu
- Anthony G. GreenwaldProfessor of Psychology, University of WashingtonZweryfikowany adres z u.washington.edu
- Barbara BickartAssociate Professor of Marketing, Boston UniversityZweryfikowany adres z bu.edu
- Peter BlochProfessor Marketing, University of MissouriZweryfikowany adres z missouri.edu
- Todd ArnoldOklahoma State UniversityZweryfikowany adres z okstate.edu
- Ioannis KareklasAssociate Professor, University at Albany, State University of New YorkZweryfikowany adres z albany.edu
- Robin A. CoulterProfessor of Marketing, University of ConnecticutZweryfikowany adres z business.uconn.edu
- jan schoormansZweryfikowany adres z tudelft.nl
- Cansu SogutPhD Candidate, Boston UniversityZweryfikowany adres z bu.edu