Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 6057 | 1694 |
h-indeks | 26 | 19 |
i10-indeks | 37 | 22 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- kannan srinivasanProfessor, Carnegie Mellon UniversityZweryfikowany adres z andrew.cmu.edu
- Shibo LiJohn R. Gibbs Professor and Professor of Marketing, Indiana UniversityZweryfikowany adres z indiana.edu
- Ramayya KrishnanCarnegie Mellon UniversityZweryfikowany adres z cmu.edu
- John C. Liechtypennsylvania state universityZweryfikowany adres z psu.edu
- Peter E. RossiJames Collins Professor of Economics, Marketing, and StatisticsZweryfikowany adres z anderson.ucla.edu
- Edward FoxSouthern Methodist UniversityZweryfikowany adres z mail.cox.smu.edu
- Kartik HosanagarWharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Christos FaloutsosCMUZweryfikowany adres z cs.cmu.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityZweryfikowany adres z columbia.edu
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolZweryfikowany adres z hbs.edu
- Karen ClayProfessor of Economics and Public Policy, Carnegie Mellon University and NBERZweryfikowany adres z andrew.cmu.edu
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamZweryfikowany adres z ese.eur.nl
- Marcel GoicIndustrial Engineering, University of ChileZweryfikowany adres z uchile.cl
Obserwuj
Alan Lewis Montgomery
Professor, Carnegie Mellon University
Zweryfikowany adres z cmu.edu - Strona główna