Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2189 | 1022 |
h-indeks | 20 | 14 |
i10-indeks | 32 | 17 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko0 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Herbert WoratschekUniversität BayreuthZweryfikowany adres z uni-bayreuth.de
- Chris HorbelProfessor, Norwegian School of Sport SciencesZweryfikowany adres z nih.no
- Bastian PoppLehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Handelsmanagement, Universität des SaarlandesZweryfikowany adres z uni-saarland.de
- Julia FehrerThe University of Auckland Business SchoolZweryfikowany adres z auckland.ac.nz
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolZweryfikowany adres z auckland.ac.nz
- Christoph BuckUniversität BayreuthZweryfikowany adres z uni-bayreuth.de
- Kacha MathieuAssociate Professor, University of LorraineZweryfikowany adres z univ-lorraine.fr
- Peter DarkeProfessor of Marketing, Schulich School of Business, York UniversityZweryfikowany adres z schulich.yorku.ca
- Torsten EymannProfessor für Wirtschaftsinformatik, Universität BayreuthZweryfikowany adres z uni-bayreuth.de
- Alexander KritikosResearch Director, DIW BerlinZweryfikowany adres z diw.de
- Laurence AshworthProfessor, Smith School of Business, Queen's UniversityZweryfikowany adres z queensu.ca
Obserwuj
Claas Christian Germelmann
Lehrstuhl für Marketing & Konsumentenverhalten, Universität Bayreuth
Zweryfikowany adres z uni-bayreuth.de - Strona główna