Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 8145 | 4301 |
h-indeks | 17 | 14 |
i10-indeks | 21 | 15 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Robert V. KozinetsProfessor, University of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z usc.edu
- Sarah JS WilnerAssociate Professor of Marketing and Chair, Brand Communications, Wilfrid Laurier UniversityZweryfikowany adres z wlu.ca
- Gerrit van BruggenProfessor of Marketing, Rotterdam School of Management, Erasmus University RotterdamZweryfikowany adres z rsm.nl
- Olivier SibaiMarketing Lecturer, BirkbeckZweryfikowany adres z bbk.ac.uk
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamZweryfikowany adres z vu.nl
- Fred LangerakProfessor of Product Development and Management, Eindhoven University of TechnologyZweryfikowany adres z tue.nl
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingZweryfikowany adres z rug.nl
- Joonas RokkaProfessor of Marketing, EMLYON Business SchoolZweryfikowany adres z em-lyon.com
- Joel HietanenProfessor, University of Helsinki, Centre for Consumer Society ResearchZweryfikowany adres z helsinki.fi