Follow
Dorota Bednarska-Olejniczak
Title
Cited by
Cited by
Year
Towards a Smart and Sustainable City with the Involvement of Public Participation-The Case of Wroclaw
D Bednarska-Olejniczak, J Olejniczak, L Svobodová
Sustainability 11 (2), 332, 2019
802019
How a participatory budget can support sustainable rural development—Lessons from Poland
D Bednarska-Olejniczak, J Olejniczak, L Svobodová
Sustainability 12 (7), 2620, 2020
292020
Participatory Budgeting in Poland in 2013-2018 – Six Years of Experiences and Directions of Changes
J Olejniczak, D Bednarska-Olejniczak, N Dias
HOPE FOR DEMOCRACY 30 Years of Participatory Budgeting Worldwide, 337-354, 2018
20*2018
PARTICIPATORY BUDGET OF WROCŁAW AS AN ELEMENT OF SMART CITY 3.0 CONCEPT
D Bednarska-Olejniczak, J Olejniczak
XIX. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách, At Cejkovice, Czech …, 2016
192016
PARTICIPATORY BUDGETING IN POLAND - FINANCE AND MARKETING SELECTED ISSUES
D Bednarska-Olejniczak, J Olejniczak
Hradec Economic Days 2017, 56-67, 2017
172017
Private banking-marketing, jakość, sprzedaż
D Bednarska-Olejniczak
Private Banking-Marketing, Jakość, Ssprzedaż, CeDeWu, 2010
172010
Private banking - marketing, jakość, sprzedaż
D Bednarska-Olejniczak
Private banking - marketing, jakość, sprzedaż, 2010
172010
Innowacje w zakresie komunikacji marketingowej banków-wybrane problemy
D Bednarska-Olejniczak
Marketing i Rynek 4, 31-44, 2018
132018
Towards a smart and sustainable city with the involvement of public participation—The case of Wroclaw. Sustainability, 11 (2), 332
D Bednarska-Olejniczak, J Olejniczak, L Svobodová
102019
Marketing w usługach bankowych
D Bednarska-Olejniczak
W: B. Iwankiewicz-Rak (red.), Marketing w usługach. Przykłady zastosowań, 9-46, 2011
102011
Marketing w usługach bankowych
D Bednarska-Olejniczak
Marketing w usługach. Przykłady zastosowań., 9-46, 2011
102011
Innowacje w biznesie
A Styś, A Dejnaka, R Kłeczek, D Bednarska-Olejniczak, M Hajdas, ...
Difin, 2018
82018
Kształtowanie wizerunku pracodawcy w Internecie
D Bednarska-Olejniczak
Handel Wewnętrzny 370 (5), 44-52, 2017
82017
Participation of Non-Resident Students in the Creation of Participatory Budget in Wroclaw
J Olejniczak, D Bednarska-Olejniczak
Procedia Economics and Finance 25, 579-589, 2015
72015
Grants for local community initiatives as a way to increase public participation of inhabitants of rural areas
D Bednarska-Olejniczak, J Olejniczak, V Klímová
Agriculture 11 (11), 1060, 2021
62021
Public participation of polish millenials - problems of public communication and involvement in municipal affairs,
D Bednarska-Olejniczak
21st International Colloquium on Regional Sciences. Conference Proceedings …, 2018
62018
Corporate social responsibility as part of company image management in banking institutions
D Bednarska-Olejniczak
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 15 (2), 5-14, 2016
62016
EMPLOYER BRANDING A CSR – BANK JAKO PRACODAWCA SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNY
D Bednarska-Olejniczak
ZESZYTY NAUKOWE UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO PROBLEMY ZARZĄDZANIA, FINANSÓW I …, 2015
62015
Zachowania młodych konsumentów na rynku usług bankowych
D Bednarska-Olejniczak
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, nr 31/2012, 299-311, 2012
62012
SMART City and Economy: Bibliographic Coupling and Co-occurrence
L SVOBODOVÁ, D BEDNARSKA-OLEJNICZAK
Responsible Design, Implementation and Use of Information and Communication …, 2020
52020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20