Obserwuj
Anna Młynarczuk-Sokołowska
Anna Młynarczuk-Sokołowska
dr hab. Uniwersytet w Białymstoku, Wydział Nauk o Edukacji
Zweryfikowany adres z uwb.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Edukacja włączająca w przedszkolu i szkole
I Chrzanowska, G Szumski
Wydawnictwo FRSE, 2019
272019
Patriotyzm i nacjonalizm: Ku jakiej tożsamości kulturowej?
J Nikitorowicz
Oficyna Wydawnicza Impuls, 2013
202013
Zrozumieć Innego. Międzykulturowa kompetencja komunikacyjna w procesie uczenia się języka polskiego jako obcego
KSK Anna Młynarczuk-Sokołowska
Fundacja Dialog, 2016
172016
Kulturowe konteksty dzieciństwa. Szkice antropologiczno-pedagogiczne
AK Anna Młynarczuk-Sokołowska
Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2018
15*2018
Zrozumieć innego
A Młynarczuk-Sokołowska, K Szostak-Król
Międzykulturowa koncepcja, 2016
142016
Od Obcości do Inności. Międzykulturowa edukacja nieformalna na przykładzie działań polskich organizacji pozarządowych
A Młynarczuk-Sokołowska
Wyd. Akademickie Żak, 2015
142015
Przygody Innego. Bajki w edukacji międzykulturowej
KSK A. Młynarczuk-Sokołowska, K. Potoniec
Fundacja Uniwersytetu w Białymstoku, Fundacja Edukacji i Twórczości, 2011
122011
Wspieranie uczniów cudzoziemskich ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w kontekście indywidualizacji pracy i wymagań szkolnych
A Młynarczuk-Sokołowska
Dzieci z trudnościami rozwojowymi w młodszym wieku. Indywidualne programy …, 2017
112017
Teoria i praktyka międzykulturowej edukacji nieformalnej w kontekście działań adresowanych do dzieci
A Młynarczuk-Sokołowska
Fundacja Uniwersytetu w Białymstoku, 2016
112016
Całożyciowa edukacja międzykulturowa jako wyzwanie dla społeczeństw kulturowo zróżnicowanych
A Młynarczuk-Sokołowska
Pogranicze. Studia Społeczne, 245-257, 2012
102012
Intercultural non-formal education: what the children think
A Młynarczuk-Sokołowska
Intercultural Education 33 (1), 82-98, 2022
92022
Uczniowie cudzoziemscy w polskiej szkole–problemy, wyzwania i egzemplifikacje działań metodycznych
SKK Młynarczuk-Sokołowska A.
Dzieci z trudnościami adaptacyjnymi w młodszym wieku szkolnym. Aspekty …, 2016
92016
Różnorodność i inkluzja w edukacji-wybrane aspekty wspierania uczniów z doświadczeniem migracji
A Młynarczuk-Sokołowska, K Szostak-Król
Różnorodność i inkluzja w edukacji-wybrane aspekty wspierania uczniów z …, 2019
82019
Reforma systemu edukacji a wzchowanie międzykulturowe w zintegrowanym ksztalceniu wczesnoszkolnym/Ewa Ogrodzka-Mazyr
E Ogrodzka-Mazyr
Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія/за ред. В. Кременя, Т …, 2013
8*2013
Polska szkoła wobec wyzwań wynikających z nowego kontekstu przymusowej migracji. Ku metodyce wspierającej edukację i integrację uczniów pochodzących z Ukrainy
KSK Anna Młynarczuk-Sokołowska
Dzieci z Ukrainy - pomoc, integracja i wsparcie edukacyjne w przedszkolu, w …, 2022
7*2022
Na uchodźczej ścieżce. Doświadczenie przymusowej migracji w procesie edukacji formalnej
A Młynarczuk-Sokołowska
Forum Pedagogiczne 10 (2), 2020
72020
Przygody Innego
A Młynarczuk-Sokołowska
„Wychowanie w Przedszkolu” 2012, nr 1, 2012
72012
Bajki międzykulturowe na rzecz integracji dzieci cudzoziemskich
A Młynarczuk-Sokołowska, K Potoniec, K Szostak-Król, ...
Fundacja Dialog, Białystok, 2015
62015
Bajki w edukacji międzykulturowej
K Potoniec
Przygody Innego. Bajki w edukacji międzykulturowej, 12, 2011
62011
Education of Foreign Children in Poland. Methodical Contexts
A Młynarczuk-Sokołowska
Kultura i Edukacja, 2017
52017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20