Katarzyna Dziewanowska
TytułCytowane przezRok
Marketing doświadczeń: geneza i rozwój
K Dziewanowska, A Kacprzak
Wydawnictwo naukowe PWN, 2013
462013
Nowe oblicze marketingu—koncepcja marketingu doświadczeń
K Dziewanowska
Marketing i Rynek 1 (20), 16-24, 2013
262013
Gospodarka doświadczeń: perspektywa polskiego konsumenta
A Kacprzak, K Dziewanowska, M Skorek
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015
232015
Relacje i lojalność klientów w marketingu
K Dziewanowska
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2012
132012
Value types in higher education–students’ perspective
K Dziewanowska
Journal of Higher Education Policy and Management 39 (3), 235-246, 2017
102017
Dimensions of real and virtual consumer experiences
K Dziewanowska
Faculty of Management Working Paper Series, 1-55, 2015
92015
Does a global young consumer exist? A comparative study of South Korea and Poland
A Kacprzak, K Dziewanowska
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 47-61, 2015
92015
Generation Y’s expectations regarding their future employment relationships poses a challenge for their employers
K Dziewanowska, A Pearce, N Zupan
Journal of Human Resource Management 1, 1-12, 2016
82016
Znaczenie zadowolenia i niezadowolenia klienta w budowaniu jego lojalności
K Dziewanowska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 12, 473, 2007
82007
Wizerunki kobiet w reklamie telewizyjnej w Polsce
K Dziewanowska
Wydaw. Naukowe Wydziału Zarządzania UW, 2004
82004
Wanting it all: the challenges of managing young talent in transition economies
N Zupan, K Dziewanowska, A Pearce
Baltic Journal of Management 12 (1), 63-85, 2017
72017
Wykorzystanie koncepcji współtworzenia w nowym podejściu marketingowym
K Dziewanowska
Handel Wewnętrzny 3, 2013
72013
Doświadczenia relacyjne w szkolnictwie wyższym i ich wpływ na wizerunek uczelni oraz lojalność studentów
K Dziewanowska
Handel Wewnętrzny 362 (3), 126-137, 2016
62016
Wpływ działań z zakresu marketingu doświadczeń na postrzeganie usługi edukacyjnej
K Dziewanowska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 13-21, 2014
52014
Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki
K Dziewanowska, M Skorek
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 169-179, 2011
52011
Ekologiczna konsumpcja na pokaz. Analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania „eko-ikon”
K Dziewanowska, A Kacprzak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2013
42013
Współtworzenie wartości w logice usługowej-przykład szkolnictwa wyższego
K Dziewanowska
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 294-307, 2017
32017
Wymiary doświadczeń w usłudze edukacyjnej w szkolnictwie wyższym
K Dziewanowska
Studia i Prace WNEiZ US, 41-51, 2016
32016
Działania z zakresu marketingu doświadczeń w oczach polskich konsumentów–wyniki badań jakościowych
K Dziewanowska, A Kacprzak
Studia Ekonomiczne 255, 18-27, 2016
32016
Wymiar relacyjny doświadczeń w edukacji wyższej w świetle badań ilościowych
K Dziewanowska
Logistyka 2, 904-911, 2015
32015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20