Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3940 | 2270 |
h-indeks | 18 | 18 |
i10-indeks | 21 | 19 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko10 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Henry L. RoedigerProfessor of Psychology, Washington University in St. LouisZweryfikowany adres z wustl.edu
- Kathleen B. McDermottProfessor of Psychological & Brain Sciences, Washington University in St LouisZweryfikowany adres z wustl.edu
- Sean KangUniversity of MelbourneZweryfikowany adres z unimelb.edu.au
- Elizabeth J. MarshDuke UniversityZweryfikowany adres z psych.duke.edu
- Jeffrey D. KarpickeProfessor of Psychological Sciences, Purdue UniversityZweryfikowany adres z purdue.edu
- Ruthann ThomasAssociate Director of the Center for Excellence in Teaching, Simmons UniversityZweryfikowany adres z simmons.edu
- Nathan S. RoseUniversity of Notre DameZweryfikowany adres z nd.edu
- Jason R. FinleyAssistant Professor of Psychology, Southern Illinois University EdwardsvilleZweryfikowany adres z siue.edu
- Ludmila NunesAmerican Psychological Association (APA)Zweryfikowany adres z apa.org
- Janell R. BluntAnderson UniversityZweryfikowany adres z anderson.edu
- Franklin ZarombNational Authority for Measurement and Evaluation in Education (RAMA)Zweryfikowany adres z education.gov.il
- Andrew C. ButlerWashington University in St. LouisZweryfikowany adres z wustl.edu
- Jude Y. Weinstein-JonesIndependent ScholarZweryfikowany adres z mgh.harvard.edu
- Lisa K. FazioAssociate Professor, Psychology and Human Development, Vanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
Obserwuj
Pooja K. Agarwal, Ph.D.
Associate Professor, Berklee College of Music
Zweryfikowany adres z poojaagarwal.com - Strona główna