Follow
Mateusz Marciniak
Title
Cited by
Cited by
Year
Kapitał społeczny w szkołach różnego szczebla. Diagnoza i uwarunkowania
M Dudzikowa, R Wawrzyniak-Beszterda, S Jaskulska, M Marciniak, ...
Oficyna Wydawnicza "Impuls", Kraków, 2011
41*2011
Orientacje konsumpcyjne mlodziezy akademickiej. Perspektywa Baumanowska
M Marciniak
Kraków Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011
40*2011
Oblicza kapitału społecznego uniwersytetu. Diagnoza–interpretacje–konteksty
M Dudzikowa, R Wawrzyniak-Beszterda, S Jaskulska, M Marciniak, ...
Impuls, Kraków, 2013
262013
Oblicza kapitału społecznego uniwersytetu
M Dudzikowa, R Wawrzyniak-Beszterda, S Jaskulska, M Marciniak, ...
Diagnoza-interpretacje-konteksty. Oficyna Wydawnicza IMPULS, 2013
212013
The Paradox of Commodification of the Body in a Society of Consumption and Cyborgization
M Klichowski, M Marciniak
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2013
192013
Assessment of physical well-being and leisure time of polish students during the COVID-19 outbreak
S Jaskulska, B Jankowiak, M Marciniak, M Klichowski
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (14), 8358, 2022
182022
Orientacje konsumpcyjne–bariera w rozwoju kapitału społecznego młodzieży akademickiej? Doniesienie z badań
M Marciniak
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2012
132012
Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach polskich uczniów i uczennic: codzienność i wizja przyszłości szkoły
S Jaskulska, M Marciniak, B Jankowiak, M Klichowski
Edukacja Międzykulturowa 16 (1), 151-163, 2022
92022
Psycholog w szkole – postulaty a codzienność szkolna
M Marciniak
Społeczeństwo i edukacja. Teoria a implikacje praktyczne, 85-102, 2015
9*2015
The Psychological Well-Being and Civic Engagement of Polish, Croatian and Lithuanian Academic Students during COVID-19 Outbreak
M Marciniak, S Jaskulska, S Gasparovic, B Janiūnaitė, J Horbačauskienė, ...
International journal of environmental research and public health 19 (18), 11202, 2022
8*2022
Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach polskich uczniów i uczennic–postrzeganie możliwości uzyskania pomocy w szkole
S Jaskulska, B Jankowiak, M Marciniak, M Klichowski
Horyzonty Wychowania 21 (57), 119-130, 2022
82022
Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach uczniów i uczennic: ocena relacji szkolnych i jej uwarunkowania
S Jaskulska, B Jankowiak, M Marciniak, M Klichowski
Wydawnictwo Naukowe EDUsfera, 2021
82021
Zaangażowanie społeczno-obywatelskie młodzieży akademickiej jako czynnik chroniący w perspektywie koncepcji resilience
M Marciniak
Rocznik Pedagogiczny 42, 181-196, 2019
72019
Studenckie strategie korzystania z mediów – blokada osiągnięć akademickich?
M Marciniak
Konteksty Pedagogiczne 10, 157-167, 2018
72018
Dependence on psychoactive substances–genesis, mechanisms, prevention and intervention,[in:] Educational and sociocultural competences of contemporary teachers
E Karmolińska-Jagodzik, M Marciniak
Selected Issues, 98-112, 2015
72015
Opanowani syndromem konsumpcyjnym? Testowanie koncepcji Zygmunta Baumana–komunikat z badań
M Marciniak
Rocznik Lubuski 39 (1), 101-114, 2013
62013
Media activity and the identity of adolescents in the society of consumption
M Marciniak
The Educational and Social World of a Child: Discourses of Communication …, 2015
42015
Kultura popularna a zaangażowanie społeczno-obywatelskie młodzieży akademickiej
M Marciniak
Podstawy Edukacji, 147-162, 2020
32020
Młodzież akademicka wobec mobilności w czasach płynnej nowoczesności
M Marciniak
Forum Oświatowe 29 (1 (57)), 65-76, 2017
32017
Gry sieciowe a rozwój kompetencji społecznych młodzieży
M Marciniak, D Przybyszewska
32017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20