Follow
Mateusz Marciniak
Title
Cited by
Cited by
Year
Kapitał społeczny w szkołach różnego szczebla. Diagnoza i uwarunkowania
M Dudzikowa, R Wawrzyniak-Beszterda, S Jaskulska, M Marciniak, ...
Oficyna Wydawnicza "Impuls", Kraków, 2011
43*2011
Orientacje konsumpcyjne mlodziezy akademickiej. Perspektywa Baumanowska
M Marciniak
Kraków Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011
41*2011
Oblicza kapitału społecznego uniwersytetu. Diagnoza–interpretacje–konteksty
M Dudzikowa, R Wawrzyniak-Beszterda, S Jaskulska, M Marciniak, ...
Impuls, Kraków, 2013
312013
Assessment of physical well-being and leisure time of polish students during the COVID-19 outbreak
S Jaskulska, B Jankowiak, M Marciniak, M Klichowski
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (14), 8358, 2022
272022
The Paradox of Commodification of the Body in a Society of Consumption and Cyborgization
M Klichowski, M Marciniak
Studia Edukacyjne 29, 153-167, 2013
212013
Orientacje konsumpcyjne–bariera w rozwoju kapitału społecznego młodzieży akademickiej? Doniesienie z badań
M Marciniak
Studia Edukacyjne 22, 227-256, 2012
142012
Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach polskich uczniów i uczennic: codzienność i wizja przyszłości szkoły
S Jaskulska, M Marciniak, B Jankowiak, M Klichowski
Edukacja Międzykulturowa 16 (1), 151-163, 2022
122022
The psychological well-being and civic engagement of polish, Croatian and Lithuanian academic students during COVID-19 outbreak
M Marciniak, S Jaskulska, S Gasparovic, B Janiūnaitė, J Horbačauskienė, ...
International journal of environmental research and public health 19 (18), 11202, 2022
112022
Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach polskich uczniów i uczennic–postrzeganie możliwości uzyskania pomocy w szkole
S Jaskulska, B Jankowiak, M Marciniak, M Klichowski
Horyzonty Wychowania 21 (57), 119-130, 2022
112022
Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach uczniów i uczennic: ocena relacji szkolnych i jej uwarunkowania
S Jaskulska, B Jankowiak, M Marciniak, M Klichowski
Wychowanie w rodzinie 24 (1/2021), 133-146, 2021
92021
Psycholog w szkole – postulaty a codzienność szkolna
M Marciniak
Społeczeństwo i edukacja. Teoria a implikacje praktyczne, 85-102, 2015
9*2015
Zaangażowanie społeczno-obywatelskie młodzieży akademickiej jako czynnik chroniący w perspektywie koncepcji resilience
M Marciniak
Rocznik Pedagogiczny 42, 181-196, 2019
72019
Studenckie strategie korzystania z mediów – blokada osiągnięć akademickich?
M Marciniak
Konteksty Pedagogiczne 10, 157-167, 2018
72018
Dependence on psychoactive substances–genesis, mechanisms, prevention and intervention,[in:] Educational and sociocultural competences of contemporary teachers
E Karmolińska-Jagodzik, M Marciniak
Selected Issues, 98-112, 2015
72015
Młodzież akademicka w okresie pandemii COVID-19: sytuacja zawodowa i materialna–egzemplifikacje badawcze
L Myszka-Strychalska, P Peret-Drążewska, M Marciniak, ...
Roczniki Pedagogiczne 14 (3), 5-26, 2022
62022
Opanowani syndromem konsumpcyjnym? Testowanie koncepcji Zygmunta Baumana–komunikat z badań
M Marciniak
Rocznik Lubuski 39 (1), 101-114, 2013
62013
Młodzież akademicka wobec mobilności w czasach płynnej nowoczesności
M Marciniak
Forum Oświatowe 29 (1 (57)), 65-76, 2017
52017
Porozumiewanie się w językach obcych jako wyzwanie dla uczestnictwa młodzieży akademickiej w zagranicznej mobilności edukacyjnej
M Marciniak
Podstawy edukacji, 205-220, 2019
42019
Media activity and the identity of adolescents in the society of consumption
M Marciniak
The Educational and Social World of a Child: Discourses of Communication …, 2015
42015
Psychological and pedagogical help as well as educational and vocational counseling in schools as necessary elements of universal prophylaxis. Research examples and …
B Kanclerz, L Myszka-Strychalska, M Buchnat, I Chmura-Rutkowska, ...
Polish Journal of Social Rehabilitation/Resocjalizacja Polska, 2022
32022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20