Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3121 | 2327 |
h-indeks | 22 | 22 |
i10-indeks | 26 | 26 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko9 artykułów
4 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Sonja PerkovicAssociate Professor, Department of Management, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Jacob Dalgaard ChristensenSwedish University of Agricultural SciencesZweryfikowany adres z slu.se
- Kenneth HolmqvistProfessor of PsychologyZweryfikowany adres z ur.de
- Carl Johan LagerkvistProfessor of Business Economics, Swedish University of Agricultural SciencesZweryfikowany adres z slu.se
- Hrvoje StojicResearch Scientist, SecondmindZweryfikowany adres z secondmind.ai
- Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyZweryfikowany adres z ru.is
- Martin SchoemannTU Dresden; Psychological Research Methods and Cognitive ModelingZweryfikowany adres z tu-dresden.de
- Anna Kristina EdenbrandtDepartment of Economics, Swedish University of Agricultural SciencesZweryfikowany adres z slu.se
- Nathanael LarigaldieAarhus UniversityZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Anna DrenevaPostdoc, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z mgmt.au.dk