Follow
Robert Romanowski
Title
Cited by
Cited by
Year
Atrakcyjność polskiego rynku pracy dla obywateli Ukrainy–przyczyny, mechanizmy, konsekwencje migracji zarobkowych
J Szpakowska, T Buchwald, R Romanowski
Optimum. Studia Ekonomiczne, 163-184, 2016
192016
Green entrepreneurship in the quintaple helix model
R Romanowski, M Gnusowski
Managing Economic Innovations–Ideas and Institutions, 103-118, 2019
172019
Znaczenie etnocentryzmu konsumenckiego w tworzeniu gospodarczego kapitału społecznego w Polsce
R Romanowski
Handel Wewnętrzny 1 (3), 67-72, 2013
172013
Wpływ wsparcia systemów innowacji na rozwój lokalny
R Romanowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2015
152015
Znaczenie centrów nowoczesnych usług biznesowych dla rozwoju metropolii w Polsce
R Romanowski, K Walkowiak-Markiewicz
Studia Oeconomica Posnaniensia 3 (8), 67-88, 2015
132015
Automatyzacja personalizacji reklamy internetowej
B Borusiak, B Pierański, R Romanowski, S Strykowski
Marketing i Rynek 3 (22), 2015
112015
Potencjał gospodarczy aglomeracji poznańskiej
W Gaczek, J Komorowski, R Romanowski, M Urbaniak
Biblioteka Aglomeracji Poznańskiej 11, 2011
102011
Marketing terytorialny oparty na wiedzy
W Ciechomski, R Romanowski
Poznań: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 63, 2013
82013
Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego
R Romanowski
Marketing terytorialny oparty na wiedzy, Ciechomski, Wiesław, Romanowski …, 2013
72013
The Impacts of Calamity Logging on the Sustainable Development of Spruce Fuel Biomass Prices and Spruce Pulp Prices in the Czech Republic
M Maitah, D Toth, K Malec, SNK Appiah-Kubi, K Maitah, D Pańka, P Prus, ...
Forests 13 (1), 97, 2022
52022
Civic budgets in cities of Greater Poland region in 2018
M Hartwich, R Romanowski
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2021
52021
Obecność samorządów lokalnych w mediach społecznościowych w Polsce
R Romanowski, A Szymkowiak
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2018
52018
Segmentacja nabywców produktu terytorialnego jako element budowania przewagi konkurencyjnej
W Ciechomski, R Romanowski
Marketing i Rynek, 75-88, 2016
52016
Personalization of Adverisement as a Marketing Innovation
B Borusiak, B Pierański, R Romanowski, S Strykowski
Slovak Scientific Journal Management: Science and Education 3 (1), 2014
52014
Ewolucja trendów konsumpcyjnych w XXI wieku w kontekście tworzenia gospodarki opartej na wiedzy
R Romanowski
Handel Wewnętrzny”, styczeń-luty, 2013
52013
Znaczenie innowacji w gospodarce opartej na wiedzy
R Romanowski
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 9-30, 2011
52011
Place overbranding and how to prevent it: Combining two conceptual and methodological approaches
K Rozhkov, K Khomutskii, R Romanowski, N Muniz-Martinez
Qualitative Market Research: An International Journal 23 (4), 979-999, 2020
42020
Managing Economic Innovations–Methods and Instruments
R Romanowski, M Lewicki, W Ciechomski, E Baron, B Pierański, ...
Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań, 2019
42019
Innowacje społeczne w marketingu terytorialnym
R Romanowski
Marketing Terytorialny: Innowacje Społeczne, 9-30, 2019
32019
The nature of innovation management
R Romanowski
Managing Economic Innovations–Ideas and Institutions 6, 2019
32019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20