Utwórz swój profil
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Katrien VerleyeCenter for Service Intelligence, Ghent UniversityZweryfikowany adres z ugent.be
- Judy ZolkiewskiAlliance Manchester Business School, University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Claire Hannibal (nee Moxham)Robert Gordon UniversityZweryfikowany adres z rgu.ac.uk
- Amin NazifiAssociate Professor of Marketing, University of BirminghamZweryfikowany adres z bham.ac.uk
- Vicky M. StoryProfessor of Marketing, Loughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Anthony GrimesSenior Lecturer in MarketingZweryfikowany adres z sheffield.ac.uk
- Nicola BilsteinUniversity of BayreuthZweryfikowany adres z uni-bayreuth.de
- Bieke HenkensPostdoctoral Researcher, Center for Service Intelligence, Ghent UniversityZweryfikowany adres z ugent.be
- Nabila As'adINESC TEC and Faculty of Engineering, University of PortoZweryfikowany adres z inesctec.pt
- Jamie BurtonProfessor of Marketing, Management Sciences and Marketing Division, Alliance ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Helen L. BruceSenior Lecturer (Associate Professor) of Marketing, Lancaster UniversityZweryfikowany adres z lancaster.ac.uk
- Kathy HamiltonUniversity of Strathclyde, GlasgowZweryfikowany adres z strath.ac.uk
- Emma BanisterUniversity of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Maria PiacentiniLancaster UniversityZweryfikowany adres z lancaster.ac.uk
- Agnes NairnUniversity of BristolZweryfikowany adres z bristol.ac.uk
- Leighanne HigginsLecturer, Lancaster University Management SchoolZweryfikowany adres z lancaster.ac.uk
- Andrea TonnerLecturer in marketing, University of StrathclydeZweryfikowany adres z strath.ac.uk
- Sara ParrySenior Lecturer in Marketing, Bangor UniversityZweryfikowany adres z bangor.ac.uk
- Wendy HeinBirkbeck University of LondonZweryfikowany adres z bbk.ac.uk