Follow
Filip Nowacki
Title
Cited by
Cited by
Year
Marketing 4.0–nowa koncepcja w obliczu przemian współczesnego konsumenta
F Nowacki
Marketing i Rynek 6 (21), 11-19, 2014
542014
Marketing międzynarodowy
K Fonfara, B Deszczyński, A Dymitrowski, Ł Małys, P Mielcarek, ...
Współczesne trendy i praktyka (International marketing. Modern trends and …, 2014
162014
Marketing 4.0 as a solution for international entrepreneurship
F Nowacki
New Trends in Economics, Management and Finance,(Ed. P. Michnon, at. all …, 2015
92015
Zastosowanie klasyfikacji użytkowników gier w nauczaniu opartym na grywalizacji
F Nowacki, J Ryfa
Studia Oeconomica Posnaniensia 3 (5), 175-189, 2015
92015
Analiza ryzyka w łańcuchu dostaw i zarządzania nim w aspekcie międzynarodowym
F Nowacki
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2014
82014
Przedsiębiorczość międzynarodowa a relacje sieciowe-wpływ na kształtowanie współpracy na rynku usług
F Nowacki
Marketing i Rynek, 14-21, 2014
72014
Prosumenci–przyszłość współpracy konsumentów z przedsiębiorstwami
F Nowacki
Studia Ekonomiczne 255, 136-144, 2016
62016
The Insight into Relationship Strength from a Domestic and International Perspective–When a Relationship is “an Important Relationship”
M Ratajczak-Mrozek, P Mielcarek, M Herbeć, F Nowacki
30th Annual Industrial Marketing and Purchasing Group Conference" Coping …, 2014
62014
Implikacje globalizacji i regionalizacji dla przedsiębiorczości międzynarodowej
F Nowacki
Przegląd Organizacji, 4-9, 2013
62013
Clusters in the Renewable Energy Sector in Poland.
M Staszków, M Borychowski, F Nowacki
Managing Global Transitions: International Research Journal 15 (3), 2017
32017
Kształtowanie ryzyka w krajowych i międzynarodowych łańcuchach dostaw
M Ratajczak-Mrozek, F Nowacki
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2-7, 2016
22016
The effect of a relationship based on the trust between supplier and the manufacturer in the supply chain risk management
F Nowacki
Referat wygłoszony na: 30th IMP Conference, Bordeaux, 2014
22014
Motywy i bariery rozwoju sieci franczyzowych na rynku lokalnym vs. zagranicznym
M Ratajczak-Mrozek, F Nowacki, P Sypniewska
Organization and Management, 2013
12013
Wpływ przedsiębiorczości międzynarodowej opartej na współpracy na kształtowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa: the influence of international entrepreneurship based on …
F Nowacki
2017
Znaczenie zaufania dla zarządzania ryzykiem w ujęciu sieciowym2
F Nowacki
Logistyka, 308-312, 2015
2015
Wdrażanie platform współpracy z aktywnymi podmiotami na rynku B2C
F Nowacki
Studia i Prace WNEiZ US, 67-78, 2015
2015
Czynniki ryzyka w międzynarodowych łańcuchach dostaw na przykładzie przedsiębiorstw z branży meblarskiej oraz IT
F Nowacki
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 23-31, 2015
2015
Motywy i bariery rozwoju sieci franczyzowych na rynku lokalnym vs. zagranicznym
P Sypniewska, F Nowacki, M Ratajczak-Mrozek
Organizacja i Kierowanie, 2013
2013
Motives and barriers of franchise development on local vs. international market
M Ratajczak-Mrozek, F Nowacki, P Sypniewska
Organization and Management, 109, 2013
2013
Zapotrzebowanie polskich sieci franczyzowych na usługi doradcze
M Ratajczak-Mrozek, F Nowacki, P Sypniewska
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie 27 (2), 65-71, 2013
2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20