Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 218 | 207 |
h-indeks | 8 | 7 |
i10-indeks | 7 | 6 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Dr Bryan UsreyRitsumeikan Asia Pacific UniversityZweryfikowany adres z apu.ac.jp
- Alessandro BiragliaAssociate Professor of Marketing, Leeds University Business School, University of LeedsZweryfikowany adres z leeds.ac.uk
- Nikoletta Theofania SiamagkaAristotle University of ThessalonikiZweryfikowany adres z econ.auth.gr
- George ChristodoulidesChalhoub Group Professor of Luxury Brand Management, American University of SharjahZweryfikowany adres z aus.edu
- Yeyi LiuXi'an Jiaotong UniversityZweryfikowany adres z xjtu.edu.cn
- Dionysius AngUniversity of LeedsZweryfikowany adres z leeds.ac.uk
- Josko BrakusLeeds University Business SchoolZweryfikowany adres z leeds.ac.uk
- Mark A.A.M. LeendersProfessor of Marketing Strategy, Innovation, Sustainable PerformanceZweryfikowany adres z rmit.edu.au
- Aulona UlqinakuLeeds University Business School, University of LeedsZweryfikowany adres z leeds.ac.uk
- Alexander MafaelStockholm School of EconomicsZweryfikowany adres z hhs.se
- Karen T. BowenUniversity of LeedsZweryfikowany adres z leeds.ac.uk
- Giuseppe MusarraAssociate Professor of Marketing, University of LeedsZweryfikowany adres z leeds.ac.uk
- Professor Hossein OlyaChair & Head of Marketing and CCI at Sheffield UniversityZweryfikowany adres z sheffield.ac.uk
- Huaiyu LiUniversity of SheffieldZweryfikowany adres z sheffield.ac.uk
Obserwuj