Follow
Justyna Maciąg
Justyna Maciąg
dr hab. Uniwersytet Jagielloński Kraków, Instytut Spraw Publicznych
Verified email at uj.edu.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
System zarządzania jakością usług: zasady i metody:(na przykładzie usług turystycznych i rekreacyjnych)
J Maciąg
Katowice: Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki, 2010
232010
Lean Culture in Higher Education. Towards Continuous Improvement.
J Maciąg
Palgrave Macmillan. Springer International Publishing, 2019
21*2019
Quality of work-life among young medical doctors in Poland
M Storman, D Storman, J Maciąg
International Journal of Occupational Safety and Ergonomics 28 (3), 1611-1617, 2022
182022
Jakość sieciowego produktu turystycznego–definiowanie, wymiary i cechy jakości
J Maciąg
Studia Ekonomiczne, 40-56, 2015
152015
Zastosowanie podejścia procesowego w zarządzaniu publicznymi szkołami wyższymi–wyzwania teorii i praktyki
J Maciąg
Nauka i Szkolnictwo Wyższe 1 (47), 163-180, 2016
112016
Uwarunkowania wdrożenia koncepcji Lean Service w polskich szkołach wyższych
J Maciąg
Zarządzanie publiczne 1 (33), 51-64, 2016
102016
Kultura Lean Management w polskich szkołach wyższych (wyniki badań pilotażowych)
J Maciąg
Nauka i Szkolnictwo Wyższe, 69-95, 2018
92018
Wzorzec jakości usługi edukacyjnej
J Maciąg
Problemy jakości, 23-27, 2005
92005
ROLA ORGANIZACJI SIECIOWYCH W DOSKONALENIU JAKOŚCI OBSZAROWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
J Maciąg
FOLIA TURISTICA, 163, 2016
82016
Ocena systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole wyższej
J Maciąg
8*
Lean Culture in Higher Education—A Model Approach
J Maciąg, J Maciąg
Lean Culture in Higher Education: Towards Continuous Improvement, 117-245, 2019
62019
The determining role of organizational culture in the implementation of the lean management concept as examplified by Polish universities
J Maciąg
Lean Conference 2016 "People, Culture and Lean in Higher Education", 2016
62016
Wieloaspektowa ocena jakości usług edukacyjnych (na przykładzie AWF im. Jerzego Kukuczki w Katowicach)
J Maciąg
Nauka i Szkolnictwo Wyższe 2 (38), 123-138, 2011
62011
Modele biznesowe oparte na standardach jakości na przykładzie regionalnych szlaków turystyki kulinarnej
J Maciąg
Studia Ekonomiczne, 45-64, 2015
52015
Zarządzanie jakością usług rekreacyjnych w mieście i gminie
J Maciąg, J Kantyka, G Prawelska-Skrzypek
Kraków: Instytut Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2018
42018
Zastosowanie koncepcji społecznej odpowiedzialności w tworzeniu sieciowego produktu turystycznego w regionie
J Maciąg
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 30-43, 2014
42014
Możliwości wykorzystanie Normy ISO 18065: 2015 do zarządzania jakością usług turystycznych w polskich parkach kulturowych
Z Kruczek, J Maciąg
Turystyka Kulturowa 1, 184-201, 2017
32017
Aktywność innowacyjna mikro i małych przedsiębiorstw sportowo-rekreacyjnych na przykładzie fitness klubów - wyniki badań
MJ Kantyka J.
Handel Wewnętrzny, wrzesień-październik (A) 2013, 2013
32013
Rola kompetencji pracowników w kreowaniu wartości firmy [w:] Value 2003
J Maciąg
Wpływ zasobów niematerialnych na wartość firmy. Materiały z konferencji …, 2003
32003
Changes in the recreational physical activity (RPA) behaviours caused by COVID-19 lockdown–a case study of Poland
J Kantyka, J Maciąg, D Herman
Leisure Studies 42 (6), 925-940, 2023
22023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20