Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 7812 | 4004 |
h-indeks | 23 | 19 |
i10-indeks | 30 | 24 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Leif D. NelsonProfessor of Business Administration and MarketingZweryfikowany adres z haas.berkeley.edu
- Nicolas DavidenkoProfessor of Psychology, UC Santa CruzZweryfikowany adres z ucsc.edu
- Ravi DharYale School of ManagementZweryfikowany adres z yale.edu
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceZweryfikowany adres z cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolZweryfikowany adres z anderson.ucla.edu
- Jonathan LevavGraduate School of Business, Stanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Alan SchwartzProfessor of Medical Education and Research Professor of Pediatrics, University of Illinois at ChicagoZweryfikowany adres z uic.edu
- Benjamin A. ConverseUniversity of VirginiaZweryfikowany adres z virginia.edu
- Aaron SackettAssociate Professor of Marketing, University of St. ThomasZweryfikowany adres z stthomas.edu
- Kathleen D. VohsZweryfikowany adres z umn.edu
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamZweryfikowany adres z ese.eur.nl
- Michel Tuan PhamKravis Professor of Business, Columbia UniversityZweryfikowany adres z columbia.edu
Obserwuj
Tom Meyvis
New York University, Stern School of Business
Zweryfikowany adres z stern.nyu.edu - Strona główna