Obserwuj
Jarosław Górski
Jarosław Górski
Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych
Zweryfikowany adres z wne.uw.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Mechanizmy funkcjonowania strefy euro
P Kowalewski, G Tchorek, J Górski, NB Polski
Narodowy Bank Polski, 2011
232011
Alfabetyzacja ekonomiczna czyli znaczenie świadomości ekonomicznej
J Górski
Bezpieczny Bank, 142-158, 2016
92016
Społeczne oblicze innowacji. Jak wspierać postawy innowacyjne i promować etos innowatora
J Górski, A Mikołajczyk, M Tataj
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, Warszawa, 2016
52016
Etnocentryzm konsumencki na przykładzie decyzji zakupowych odzieży wśród studentów Uniwersytetu Warszawskiego
J Górski, M Metrycki
Marketing i Rynek, 67-84, 2018
42018
Teraz Polska promocja
J Górski
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, 2010
32010
Marketing narodowy i marka kraju a zdolności konkurencyjne gospodarki
J Górski
22013
Promocja Polski: narzędzie wspierania konkurencyjności?
AZ Nowak, K Opolski, J Górski
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2010
22010
Inżynieria wymagań, czyli jak unikać zbędnej pracy.
J Górski
Informatyka, 14-19, 1998
21998
Innowacyjność polskiej gospodarki: wybrane aspekty
K Opolski, J Górski, U Warszawski, WN Ekonomicznych
Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, 2018
12018
Znaczenie konkursów o charakterze marketingowym adresowanych do jednostek samorządu terytorialnego
A Augustyn, M Florek, J Górski
Samorząd Terytorialny, 2014
12014
Hasła promocyjne miast polskich 5
D Olko
Red. Jarosław Górski, 39, 2012
12012
Wyborcy a transformacja ustrojowa: przypadek Polski, w: Dlaczego inni nas przeganiają?, red
A Lipowski, J Górski
J. Winiecki, Warszawa, 2007
12007
Innovative solutions for recreational areas for children with disabilities on the example of the city of Gdynia
JG Piotr Kocjan
Mazowsze. Studia regionalne 30 (2019), 103-130, 2019
2019
THe Role of econoMic liTeRacy in THe conTexT of Risk
K Opolski, J Górski
Economic awareness and education–importance and measurement, 11, 2016
2016
Consumer ethnocentrism-intensions versus decisions. Experimental evaluation with Vickrey's auction of consumer ethnocentrism on the example of green apples of Polish and …
J Górski, M Brzozowicz
9th EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business, Conference …, 2016
2016
Analiza porównawcza systemów wspierania eksportu Polski i Wielkiej Brytanii14
M Klimkowska13
Red. Jarosław Górski, 61, 2015
2015
Strategie gospodarcze i społeczne Unii Europejskiej
K Opolski, J Górski
Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, 2015
2015
Prezydencja w Radzie Unii Europejskiej jako narzędzie brandingu narodowego. Przykład polskiej prezydencji w II połowie 2011 r. 11
K Galińska10
Red. Jarosław Górski, 73, 2012
2012
Instytucjonalne fundamenty polityki promocji gospodarki Polski
JW Górski
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 379-391, 2006
2006
Nation-state—Object or Actor in Global Economic Processes?
JW Górski
The Polish Quarterly of International Affairs 14 (4), 35-57, 2005
2005
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20