Follow
Agnieszka Małecka
Agnieszka Małecka
Unknown affiliation
Verified email at ue.katowice.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Value of corporate social responsibility for multiple stakeholders and social impact–Relationship marketing perspective
G Pfajfar, A Shoham, A Małecka, M Zalaznik
Journal of Business Research 143, 46-61, 2022
1352022
Adoption of collaborative consumption as sustainable social innovation: Sociability and novelty seeking perspective
A Małecka, M Mitręga, B Mróz-Gorgoń, G Pfajfar
Journal of Business Research 144, 163-179, 2022
332022
Segmentation of collaborative consumption consumers: Social identity theory perspective
A Małecka, M Mitręga, G Pfajfar
International Journal of Consumer Studies 46 (6), 2445-2465, 2022
142022
KONSUMPCJA KOLABORATYWNA–WYZWANIA POMIAROWE I MENEDŻERSKIE W KONTEKŚCIE TZW. RIDE SHARING
A Małecka, M Mitręga
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania nr 39 2, 139-150, 2015
122015
Evaluating the role of Confucian virtues in Chinese negotiation strategies using a Yin Yang cultural perspective
G Pfajfar, A Małecka
European Journal of International Management 17 (2-3), 290-323, 2022
72022
Konsumpcja kolaboratywna jako innowacja w zachowaniach konsumenckich i bodziec innowacyjny dla przedsiębiorstw
A Małecka, M Mitręga
Logistyka, 961-968, 2015
52015
From greenwashing to green B2B marketing: A systematic literature review
A Vangeli, A Małecka, M Mitręga, G Pfajfar
Industrial Marketing Management 115, 281-299, 2023
42023
Uwarunkowania uczestnictwa w tzw. ride sharing (wspólnych przejazdach)–wyniki badań użytkowników Blablacar,„
M Mitręga, A Małecka
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2015
42015
Altruistyczny wymiar konsumpcji kolaboratywnej-czy naprawdę istnieje?: na przykładzie wspólnego użytkowania sprzętu medycznego
A Małecka
Marketing i Rynek, 21-27, 2019
22019
Prosumption among Young Consumers
M Mitręga, A Małecka
Some Research Insights from Poland. Available online: https://www …, 2017
2*2017
Konsument jako członek organizacji-szersza perspektywa koprodukcji
M Mitręga, A Małecka
Studia i Prace WNEiZ US, 261-269, 2016
22016
Eksploracja motywów związanych z partycypacją w konsumpcji kolaboratywnej
A Małecka, M Mitręga
Studia Ekonomiczne, 118-127, 2016
22016
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
M Mitręga, A Wieczorek, A Małecka, G Pfajfar
Studia Ekonomiczne 360, 82-93, 2018
12018
Zróżnicowanie form konsumpcji kolaboratywnej–teoria i wstępne wyniki badań
A Małecka, M Mitręga
Studia Ekonomiczne, 119-127, 2017
12017
Konsumpcja kolaboratywna a rozwój gospodarczy - perspektywa makro i perspektywa przedsiębiorstwa
A Małecka
Studia i Prace WNEiZ US, 167-175, 2016
12016
Revisiting antecedents to collaborative consumption in the context of dual role consumers
A Małecka, M Mitręga, G Pfajfar
Journal of Consumer Behaviour, 2023
2023
The Study of Multidimensional Collaborative Consumption Utility
A Małecka, G Pfajfar
Marketing i Rynek, 12-20, 2020
2020
WYKORZYSTANIE METODYKI TZW. LEJKA PARADYGMATU DO ANALIZY WIEDZY NA TEMAT KONSUMPCJI KOLABORATYWNEJ I JEJ UWARUNKOWAŃ.
A Małecka, M Mitręga
Research Papers of the Wroclaw University of Economics/Prace Naukowe …, 2018
2018
Skłonność do uczestnictwa w konsumpcji kolaboratywnej a kapitał społeczny
A Małecka, M Mitręga
Handel Wewnętrzny 5, 280-288, 2017
2017
Collaborative Consumption of Medical Equipment
A Małecka, A Marie
GAI International Academic Conferences Proceedings, 101, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20