Follow
Katarzyna Walotek-Ściańska
Katarzyna Walotek-Ściańska
adiunkt w Akademii Ignatianum w Krakowie
Verified email at ignatianum.edu.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
New media in the social spaces. Strategies of influence
K Walotek-Ściańska, M Szyszka, A Wąsiński, D Smołucha
Verbum, Praha, 2014
332014
W świecie reklamy i reklamożerców
K Walotek-Ściańska
WSA Bielsko-Biała, 2010
142010
Teachers’ Knowledge on Education for Sustainable Development–Polish Context
A Mróz, Ł Tomczyk, I Ocetkiewicz, K Walotek-Ściańska
Croatian Journal of Education 20 (3), 1001-1028, 2018
72018
Which Media do Polish Teachers Use to Support Sustainable Development among Students? Analysis of Research
A Mróz, I Ocetkiewicz, K Walotek-Ściańska
Sustainability 10 (5), 1496, 2018
72018
Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people
K Walotek-Ściańska
Humanitas University's Research Papers Management 18 (1), 131-146, 2017
72017
Sustainability reporting practices of media companies: the case of Europe
J Berniak-Woźny, K Walotek-Ściańska, M Wójcik-Jurkiewicz
European Journal of International Management 19 (3), 439-466, 2023
62023
Teatry publiczne w województwie śląskim a social media
K Walotek-Ściańska
Wydawnictwo Naukowe Śląsk, 2015
52015
Reklama w świecie nowych technologii-przegląd wybranych zagadnień
K Walotek-Ściańska, M Harasimowicz
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 129-139, 2015
52015
Pomiędzy integracją a dezintegracją komunikacji: socjolekt uczniów i studentów
K Walotek-Ściańska, M Szyszka
W: K. Walotek-Ściańska, M. Szyszka (red.), Komunikowanie się ludzi młodych …, 2014
52014
Environmental protection in school curricula: Polish context
A Mróz, I Ocetkiewicz, K Walotek-Ściańska
Sustainability 10 (12), 4558, 2018
42018
Nie tylko praca socjalna: komunikacyjne aspekty funkcjonowania instytucji pomocy społecznej w przestrzeni publicznej; pomiędzy stereotypami i barierami a public relations i …
M Szyszka, K Walotek-Ściańska
Uczelna Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie, 2014
22014
Product placement w filmie
K Walotek-Ściańska, M Harasimowicz
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 265-275, 2014
22014
Sustainable Development in Secondary Schools Curricula: The Polish Context
A Mróz, I Ocetkiewicz, Ł Tomczyk, K Walotek-Ściańska, D Rott
Вопросы образования, 182-204, 2020
12020
Analysis of the use of social media by cultural institutions shown by the example of the Teatr Śląski in Katowice
K Walotek‑Ściańska, J Jochem
Perspektywy Kultury 20 (1), 9-26, 2018
12018
Strategie perswazyjne w polskich reklamach skierowanych do ludzi młodych
K Walotek-Ściańska
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas Zarządzanie 18 (1), 131-146, 2017
12017
Mechanizmy gier w działaniach instytucji kultury na przykładzie teatrów
K Walotek-Ściańska
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 124-133, 2017
12017
Ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez teatry publiczne w województwie śląskim w świetle badań empirycznych
K Walotek-Ściańska
Studia Ekonomiczne 321, 183-196, 2017
12017
Identity and image in media communication
M Łosiewicz, A Ryłko-Kurpiewska, K Bałandynowicz-Panfil, ...
Wydawnictwo Novae Res; TrueSign, 2016
12016
PRODUCT PLACEMENT W FILMIE PRODUCT PLACEMENT IN FILMS
K Walotek-Ściańska, M Harasimowicz
ZESZYTY NAUKOWE WYŻSZEJ SZKOŁY HUMANITAS, 265, 2014
12014
„habEO ERGO sUM”, CZYLI O WsPÓŁCZEsnYM sPOŁEC-ZEŃstWIE KOnsUMPCYJnYM
K Walotek-Ściańska
Dot. comm 1 (1-2), 2013
12013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20