Obserwuj
Beata Gotwald
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
E-commerce a zachowania konsumentów
B Gregor, B Gotwald-Feja, A Łaszkiewicz
W: M. Bartosik-Purgat, Zachowania konsumentów, 99-126, 2017
222017
Konsument w realiach omnichannel
B Gotwald-Feja
Wykorzystanie e-marketingu na rynku atrakcji turystycznych, SIZ, Łódź, 2016
17*2016
Komunikacja marketingowa w realiach omnichannel–ujęcie modelowe
B Gotwald-Feja
Marketing i Zarządzanie 47 (1), 261-271, 2017
152017
Advergaming i grywalizacja jako trend i szansa dla marketingu
B Gregor, B Gotwald
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2012
122012
Jak zarobić w Internecie?: dziecko w e-społecznościach
B Gotwald-Feja
Leader-Great Publishers, 2010
82010
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania klientów na rynku centrów nauki
B Gotwald
7*2020
Trendy w zachowaniach konsumenckich online w ujęciu globalnym i krajowym
B Gregor, B Gotwald-Feja
Marketing i Rynek, 128-136, 2017
62017
Science Centres as The Drivers of Change on Social and Educational Arena
P Barczyński, B Gotwald-Feja, MM Kowalczyk
International Journal of Economics, Business, and Entrepreneurship 1 (2 …, 2018
5*2018
Trendy i wyzwania dla Nowej Gospodarki ze szczególnym uwzględnieniem zachowań konsumenckich
B Gregor, B Gotwald-Feja
Handel Wewnętrzny, 171-179, 2017
52017
Zagrożenia dla procesu rozwoju i wychowania dzieci w Internecie
MM Kowalczyk, B Gottwald
Pedagogika Rodziny 1 (2), 89-94, 2011
52011
Jak zarobić w Internecie?: portal społecznościowy i jego promocja
B Gotwald-Feja
Leader-Great Publishers, 2010
52010
Potential of social media and mobile marketing in marketing communication management in health care institutions
B Gregor, B Gotwald
International Journal of Contemporary Management 2013 (Numer 12 (3)), 2013
42013
Omnichannel environment—phenomena, processes and the directions of change
G Bogdan, B Gotwald
Marketing of Scientific and Research Organizations 46 (4), 17-42, 2022
22022
Perception of Artificial Intelligence by Customers of Science Centers.
B Gregor, B Gotwald
Problemy Zarzadzania 19 (1), 2021
22021
Multikanałowość czy omnikanałowość-analiza z perspektywy konsumentów na rynku atrakcji turystycznych
B Gregor, B Gotwald-Feja
Handel Wewnętrzny 6 (64), 2018
22018
Chances and Challenges for Contemporary Business–from Human-Centred Design Philosophy to Omnichannel Environment
B Gregor, B Gotwald-Feja
Handel Wewnętrzny, 73-80, 2018
22018
Implications of pocket money on young clients’ shopping decisions: international comparison
B Gotwald
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2023
12023
BADANIA MARKETINGOWE W CZASIE RZECZYWISTYM W ŚRODOWISKU OMNICHANNEL W SEKTORZE B2C.
B Gregor, B Gotwald-Feja
Research Papers of the Wroclaw University of Economics/Prace Naukowe …, 2018
12018
Aktywność marketingowa organizacji pozarządowych w kreowaniu popytu turystycznego (na wybranych przykładach)
B Gregor, B Gotwald-Feja
Ekonomiczne Problemy Turystyki 41, 31-40, 2018
12018
Green Purchasing in Family Businesses: A Case Study of Suhab
A Wronka, S Gheribi, B Gotwald
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 18 (6), 2017
12017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20