Obserwuj
Robert Furtak
Robert Furtak
Zweryfikowany adres z poczta.umcs.lublin.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Marketing partnerski na rynku usług
R Furtak
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003
2052003
Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania konsumentów–studium empiryczne
R Mącik, D Mącik, M Lipowski, R Furtak
Wydawnictwo UMCS, Lublin, 2011
162011
Wybrane problemy zarządzania marką terytorialną na przykładzie miasta Lublin
R Furtak
Marketing i Rynek, 387-393, 2014
12014
Reformy pieniężne w Polsce w latach 1944–1950
R Furtak
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 1996, 1995
11995
Strategiczne aspekty kreowania marki
R Furtak
Handel Wewnętrzny, 126-134, 2012
2012
Zachowania rynkowe firm handlowych w warunkach konkurencji (cz. 1)
G Sobczyk, R Furtak, M Lipowski, R Mącik
Handel Wewnętrzny, 19-25, 1997
1997
Zachowania rynkowe firm handlowych w warunkach konkurencji [czesc II]
G Sobczyk, R Furtak, M Lipowski, R Macik
Handel Wewnętrzny 43 (3), 25-31, 1997
1997
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–7