Follow
Sylwia Badowska
Sylwia Badowska
Unknown affiliation
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Baby boomers’ attitudes toward innovations: Empirical research in Poland
S Badowska, A Zamojska, A Rogala
Procedia-Social and Behavioral Sciences 213, 1050-1056, 2015
262015
Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu
S Badowska, A Rogala
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy zarządzania, finansów …, 2015
192015
The GNG neural network in analyzing consumer behaviour patterns: empirical research on a purchasing behaviour processes realized by the elderly consumers
K Migdał-Najman, K Najman, S Badowska
Advances in Data Analysis and Classification 14, 947-982, 2020
182020
Źródła i inspiracje wprowadzania innowacji produktowych
S Badowska
Zarządzanie i Finanse 2 (10), 5-23, 2012
162012
Self-presentation strategies, fear of success and anticipation of future success among university and high school students
N Kosakowska-Berezecka, P Jurek, T Besta, S Badowska
Frontiers in Psychology 8, 291787, 2017
142017
The zero waste concept from the young consumers’ perspective. Does gender matter?
S Badowska, L Delińska
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 53 (1), 2019
122019
Innowacyjność konsumentów seniorów w świetle badań własnych
S Badowska
Zarządzanie i Finanse 14 (1), 2016
112016
Nabywanie i użytkowanie produktów technologicznych przez konsumentów 50+ na przykładzie telefonów komórkowych− wyniki badań w Polsce
S Badowska, A Rogala
Handel wewnętrzny 2 (361), 17-30, 2016
82016
Konsumencka innowacyjności a zachowania konsumentów seniorów–wyniki badań
S Badowska, A Rogala
Problemy Zarządzania, 204-223, 2016
82016
Beyond the Realism of Mainstream Economic Theory. Phenomenology in Economics.
P Galbács
Phenomenology in Economics.(December 9, 2016). Economics and Business Review …, 2016
62016
Social influence and a process of acceptance and use of a technological product by the elderly consumers
S Badowska
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 51 (2), 29-37, 2017
42017
IMPACT OF PERFORMANCE EXPECTANCY AND EFFORT EXPECTANCY ON THE ELDERLY CONSUMERS'BEHAVIOUR REGARDING ACCEPTANCE AND USE OF TECHNOLOGICAL PRODUCTS: AN EMPIRICAL RESEARCH IN
S Badowska, A Zamojska, A Rogala
Preparation for the Future Innovative Economy 174, 2016
42016
Istota i tożsamość marek lokalnych i globalnych
S Badowska
Marketing i Rynek, 320-325, 2014
42014
jako źródło absorpcji i dzielenia się informacją o produktach i ich oferentach przez pokolenie Y
S Badowska, L Delińska
Marketing i Rynek, 18, 2018
22018
Wykorzystanie samouczących się sieci neuronowych w analizie zachowań zakupowych i identyfikacji ich wzorców wśród konsumentów w wieku 60 lat i więcej
K Migdał-Najman, S Badowska
Zarządzanie i Finanse 15 (3), 2017
22017
Intencje behawioralne konsumentów-seniorów w procesie akceptacji i użytkowania dóbr technologicznych w świetle badań własnych
S Badowska
Handel Wewnętrzny 368 (3/2), 214-226, 2017
22017
Postrzeganie przez konsumentów seniorów cenowej wartości w procesie akceptacji i użytkowania nowego produktu technologicznego
S Badowska
Marketing i Rynek, 27-35, 2016
22016
Identifying the portrayal of 50+ consumers in Polish print advertising
S Badowska, A Rogala
Economics and Business Review 2 (4), 77-91, 2016
22016
Zachowania nawykowe konsumentów-seniorów w procesie użytkowania nowego produktu technologicznego
S Badowska
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, 2016
22016
Współpraca przedsiębiorstw z jednostkami badawczo-rozwojowymi w tworzeniu i rozwoju innowacji produktowych w sektorze spożywczym w województwie pomorskim
S Badowska
Zarządzanie i Finanse 12 (2), 2014
22014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20