Follow
Renata Nestorowicz
Renata Nestorowicz
Unknown affiliation
Verified email at ue.poznan.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
B Pilarczyk, R Nestorowicz
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010
1112010
Kompendium wiedzy o marketingu
B Pilarczyk, H Mruk, E Jerzyk, A Kaniewska-Sęba, M Koczerga, P Kwiatek, ...
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
1022006
Raport z badań przeprowadzonych w ramach projektu „Postawy etnocentryczne konsumentów (w ujęciu lokalnym) a szanse i bariery rozwoju rynku żywności ekologicznej”
R Nestorowicz, B Pilarczyk, E Jerzyk, A Rogala, D Disterheft
Poznań: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2016
242016
Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych
R Nestorowicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2017
222017
Zastosowanie CETSCALE do pomiaru etnocentryzmu konsumenckiego na rynku produktów żywnościowych w Polsce
R Nestorowicz, A Kaniewska-Sęba
Marketing i Rynek, 501-517, 2014
192014
Marketing ekologicznych produktow zywnosciowych
B Pilarczyk, R Nesterowcz
Oficyna a Wolters Rluwer business. Warszawa 183, 183, 2010
152010
Asymetria wiedzy a rozwój rynku żywności ekologicznej w Polsce
R Nestorowicz
Handel wewnętrzny, 212-224, 2018
132018
The information asymmetry and the social responsibility on the food market
R Nestorowicz
International Journal of Arts & Sciences 7 (2), 59, 2014
102014
Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers
M Stefanska, R Nestorowicz
Springer, 2015
92015
Oznakowanie produktów żywnościowych a zrównoważona konsumpcja
R Nestorowicz
Journal of Agribusiness and Rural Development 2015 (37), 2015
92015
Kanaly dystrybucji zywnosci ekologicznej
R Nestorowicz
Przemysł Spożywczy 60 (12), 12-13, 2006
92006
In the labyrinth of dietary patterns and well-being—When eating healthy is not enough to be well
R Nestorowicz, E Jerzyk, A Rogala
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (3), 1259, 2022
82022
Etnocentryzm konsumencki w ujęciu lokalnym jako czynnik rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce
R Nestorowicz, A Rogala, E Jerzyk, B Pilarczyk
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 18 (6), 2016
82016
Wyzwania wobec komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej w Polsce–w świetle badań konsumentów
R Nestorowicz, B Pilarczyk
Marketing i Rynek, 2014
82014
Architektura informacji na opakowaniach produktów żywnościowych a skuteczność komunikacji marketingowej
R Nestorowicz
Marketing i Rynek, 431-438, 2014
72014
The asymmetry of information on food market and consumers’ preferences-some aspects
R Nestorowicz
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki …, 2013
72013
Tendencje w komunikacji przedsiębiorstw handlu żywnością z konsumentami
R Nestorowicz, M Stefańska
Handel Wewnętrzny w Polsce. Rynek artykułów żywnościowych, IBRKK, Warszawa …, 2013
62013
Narzędzia komunikacji marketingowej wspierające prozdrowotne wybory żywieniowe a zachowania nabywców
R Nestorowicz
Handel Wewn 5 (6), 283-291, 2012
62012
Żywność bioaktywna a preferencje konsumentów
R Nestorowicz, L Nowak
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 241-247, 2010
62010
Badanie skuteczności i efektywności komunikacji bezpośredniej
R Nestorowicz
Zeszyty Naukowe Gnieźnieńskiej Wyższej Szkoły Humanistyczno-Menadżerskiej …, 2007
62007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20