Obserwuj
Monika Hapek
Monika Hapek
Zweryfikowany adres z uj.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Infodemia–an analysis of fake news in Polish news portals and traditional media during the coronavirus pandemic
M Popiołek, M Hapek, M Barańska
Communication & Society 34 (4), 81-98, 2021
112021
Fake news: possibility of identification in post-truth media ecology system
J Kreft, M Hapek
Zarządzanie mediami, 133-142, 2019
52019
Mythologization of New Media Organizations Illustrated With the Example of Google
M Hapek
Myth in Modern Media Management and Marketing, 69-90, 2019
12019
Dostępność kina dla osób ze specjalnymi potrzebami
M Materska-Samek, M Kotlińska, M Hapek
Kraków: Wydawnictwo Attyka, 2023
2023
The spectrum of XR marketing—collective case study
D Delinikolas, M Hapek, M Wójciak
Zarządzanie Mediami 10 (Numer 4), 2023
2023
Uwarunkowania dostępności kina i ograniczenia narzędzi niwelowania barier osób starszych na przykładzie aplikacji "Kino dostępne"
M Materska-Samek, M Hapek
Badania w sektorze kultury. Dostępność, 71-95, 2022
2022
Sprawozdanie ze spotkania inaugurującego rozpoczęcie projektu „Experience and immersive technologies–from creative practice to educational theory” realizowanego w ramach …
M Hapek
Zarządzanie Mediami 9 (3), 575-577, 2021
2021
Aporeticity of Privacy in New Media Environment
M Barańska, M Hapek
Myth in Modern Media Management and Marketing, 1-21, 2019
2019
Nadmiar wolności źródłem opresji–przyczyny fiaska serwisu społecznościowego Google+
M Hapek
Zarządzanie w kulturze 19 (1), 57-66, 2018
2018
Noty o autorach
M Hapek, J Kreft
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–10