Obserwuj
Marcin Lipowski
Marcin Lipowski
Associate Professor, Chair of Marketing Department, Maria Curie-Sklodowska University, Lublin
Zweryfikowany adres z umcs.lublin.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The influence of perceived media richness of marketing channels on online channel usage: Intergenerational differences
M Lipowski, I Bondos
Baltic Journal of Management 13 (2018), 2018
562018
Remote Work Efficiency from the Employers’ Perspective — What’s Next?
Z Pokojski, A Kister, M Lipowski
Sustainability 14 (2022), 1-17, 2022
51*2022
Marketing bankowy
M Lipowski
Zarządzanie popytem i podażą usług. UMCS, 2003
30*2003
Factors Affecting the Adoption of Photovoltaic Systems in Rural Areas of Poland
A Marek, K Tomasz, M Lipowski, I Bondos
Energies 14 (5272), 1-14, 2021
23*2021
Uwarunkowania wyboru produktów żywnościowych i miejsc ich zakupu
MA M. Lipowski
Marketing i Rynek 6, 2-16, 2014
192014
Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym
JN Genowefa Sobczyk, Aneta Celoch, Robert Furtak, Marcin Lipowski ...
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010
192010
Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania konsumentów–studium empiryczne
R Mącik, D Mącik, M Lipowski, R Furtak
Wydawnictwo UMCS, Lublin, 2011
162011
The differences between generations in consumer behavior in the service sales channel
M Lipowski
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 51 (2 …, 2017
152017
Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej
M Lipowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016
152016
Omnikanałowość–czy rynek zweryfikuje koncepcję teoretyczną?
M Lipowski, I Bondos
Organizacja i Zarządzanie: kwartalnik naukowy, 71-82, 2016
152016
KANAŁ KOMUNIKACJI A KANAŁ DYSTRYBUCJI–ZANIKANIE RÓŻNIC I ICH KONSEKWENCJE
M Lipowski
142016
Zachowania rynkowe nabywców produktów żywnościowych w sklepach dyskontowych
MA dr M. Lipowski
Handel Wewnętrzny 2 (2014), 125-137, 2014
132014
Gender and consumer behaviour in distribution channels of services
M Lipowski, M Angowski
International Journal of Synergy and Research, 2016
112016
Challenges for service providers under the transformation multi-channeling into omnichanneling
M Lipowski, I Bondos
Information Systems in Management 5 (4), 520-529, 2016
102016
Consumers’ Social Responsibility in the Process of Energy Consumption—The Case of Poland
K Hoffmann-Burdzińska, A Stolecka-Makowska, O Flak, M Lipowski, ...
Energies 15 (2022), 1-18, 2022
9*2022
Synergy of quantitative and qualitative marketing research− CAPI and observation diary
M Lipowski, Z Pastuszak, I Bondos
Econometrics. Ekonometria. Advances in Applied Data Analytics 22 (1), 58-67, 2018
82018
Usability of mobile distribution channel for financial services
M Lipowski
Studia Ekonomiczne 150, 170-179, 2013
82013
Experience of Erasmus students studying in Poland
M Lipowski
Management Knowledge and Learning International Conference, Celje, Slovenia …, 2012
82012
Determinants of bundled service users’ retention
I Bondos, M Lipowski
Proceedings of the MakeLearn and TIIM. Managing Intellectual Capital and …, 2015
72015
How we buy services?–preliminary observation results
M Lipowski
Proceedings of the MakeLearn and TIIM, 1303-1310, 2015
62015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20