Obserwuj
Ewa Badzińska
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The Concept of Technological Entrepreneurship: The Example of Business Implementation
E Badzinska
Entrepreneurial Business and Economics Review 4 (3), 57-72, 2016
612016
Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów
E Badzińska
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011
452011
Media interaktywne warunkiem skutecznej komunikacji społecznej
E Badzińska
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2013
182013
Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji-studium przypadku
E Gołąb-Andrzejak, E Badzińska
Marketing i Zarządzanie, 81-91, 2015
172015
Evaluation of a multicultural approach to teaching entrepreneurship
E Badzińska
Humanities Today: Proceedings 1 (2), 121-133, 2017
122017
Systemy telematyczne jako wsparcie zarządzania flotą pojazdów w transporcie drogowym–studium przypadku
E Badzińska, S Cichorek
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2015
122015
Exploring the Concept of Born to Be Global in the Context of Technological Entrepreneurship
E Badzińska
Journal of Creativity and Business Innovation 3 (ISSN 2351 – 6186), 46-64, 2017
102017
Indywidualizacja rozwiązań ICT w praktyce gospodarczej na przykładzie start-upów akademickich
E Badzińska
Informatyka Ekonomiczna Business Informatics, red. I. Chomiak-Orsa, J …, 2014
102014
Providing a nurturing environment for start-up incubation: an explorative study of a university-based entrepreneurial ecosystem
E Badzińska
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2021
92021
Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesie
E Badzińska
Marketing i Zarządzanie, 25-37, 2015
92015
Knowledge acquisition and business modeling using experiental learning approach to entrepreneurship
E Badzińska
European Journal of Social Science Education and Research 6 (2), 48-56, 2019
82019
Innovative multimedia project–the exemplification of the concept of technological entrepreneurship
E Badzińska
Engineering Management in Production and Services 8 (2), 38-46, 2016
82016
The Concept of Technological Entrepreneurship: The Example of Business Implementation. Entrepreneurial Business and Economics Review, 4 (3), 57-72
E Badzińska
82016
Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy
E Badzińska, K Gołata, M Szczepański
Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2015
72015
Exploring the university-based entrepreneurial activities in international collaboration: Development cases of HEIs
E Badzińska, L Timonen
Journal of Intercultural Management 12 (2), 1-30, 2020
62020
Entrepreneurial Mindset and Multicultural Communication Skills: a Reflection on the ECMT+ Intensive Programme
E Badzińska, L Timonen
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie, 5-19, 2019
62019
Empirical Study on Intercultural Collaboration in Project Teams: Preliminary Research Findings
E Badzińska
Journal of Intercultural Management 9 (3), 29-44, 2017
62017
Potencjał urządzeń mobilnych i gamifikacji w usługach edukacyjnych
E Badzińska
Informatyka Ekonomiczna Business Informatics, red. I. Chomiak-Orsa, J …, 2014
62014
Perspektywy i bariery rozwoju firm spin-off w Polsce
E Badzińska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 25-34, 2013
52013
Kierunki rozwoju komunikacji i dyfuzja wiedzy w społeczeństwie informacyjnym
E Badzińska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 13-24, 2012
52012
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20