Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1203 | 430 |
h-indeks | 17 | 10 |
i10-indeks | 20 | 11 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Martin SpannProfessor of Electronic Commerce & Digital Markets, LMU MunichZweryfikowany adres z lmu.de
- Gerald HäublProfessor of Marketing & Behavioral Science, University of AlbertaZweryfikowany adres z ualberta.ca
- Chris AdamsCongressional Budget OfficeZweryfikowany adres z cbo.gov
- Suzanne ShuJohn S. Dyson Professor in Marketing, Cornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
- John W PayneDuke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityZweryfikowany adres z wustl.edu
- Rajesh BagchiVirginia TechZweryfikowany adres z vt.edu
- Peter LenkUniversity of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Klaus M. SchmidtProfessor of Economics, University of MunichZweryfikowany adres z lmu.de
- Sharon Horsky שרון הורסקיSenior Lecturer, Hebrew University, JerusalemZweryfikowany adres z mail.huji.ac.il
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu