Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1638 | 920 |
h-indeks | 19 | 18 |
i10-indeks | 20 | 20 |
Współautorzy
- Michel BallingsThe University of Tennessee, department of Business Analytics and StatisticsZweryfikowany adres z utk.edu
- Charles H. NobleUniversity of TennesseeZweryfikowany adres z utk.edu
- Prasad A. NaikUniversity of California DavisZweryfikowany adres z ucdavis.edu
- Anne RoggeveenCharles Clarke Reynolds Professor of Retailing & Marketing, Babson CollegeZweryfikowany adres z babson.edu
- YUEXIAO DONGTemple UniversityZweryfikowany adres z temple.edu
- Pravin NathClemson UniversityZweryfikowany adres z clemson.edu
- Ken MatsunoBabson College, ESADE Business SchoolZweryfikowany adres z babson.edu
- Wayne D. HoyerProfessor of Marketing, University of Texas at AustinZweryfikowany adres z mccombs.utexas.edu
- Garrett M. ShipleyMarketing Doctoral Candidate, University of Tennessee-KnoxvilleZweryfikowany adres z vols.utk.edu
- Anthony Di BenedettoProfessor of MarketingZweryfikowany adres z temple.edu
- Annette TowerClemson UniversityZweryfikowany adres z clemson.edu
- Dominique HanssensProfessor of Marketing, UCLAZweryfikowany adres z anderson.ucla.edu
- Rebecca Walker ReczekThe Ohio State UniversityZweryfikowany adres z osu.edu
Obserwuj
Neeraj Bharadwaj
Proffitt's Professor in Marketing, University of Tennessee
Zweryfikowany adres z utk.edu