Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1600 | 887 |
h-indeks | 22 | 15 |
i10-indeks | 30 | 21 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Jeroen K VermuntProfessor of Methodology and Statistics, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- Tammo BijmoltProfessor of Marketing Research, University of GroningenZweryfikowany adres z rug.nl
- Emiel EijdenbergJames Cook UniversityZweryfikowany adres z jcu.edu.au
- Elco van BurgProfessor of Organizational Theory, Vrije Universiteit AmsterdamZweryfikowany adres z vu.nl
- Andre LucasVrije Universiteit Amsterdam and Tinbergen InstituteZweryfikowany adres z vu.nl
- Klaas SijtsmaZweryfikowany adres z tilburguniversity.edu
- Harmen OppewalProfessor of Marketing, Monash Business School, Monash UniversityZweryfikowany adres z monash.edu
- Paul SteffensUniversity of AdelaideZweryfikowany adres z adelaide.edu.au
- Michele CostaDepartment of Economics, University of BolognaZweryfikowany adres z unibo.it