Obserwuj
Krzysztof Andruszkiewicz
Krzysztof Andruszkiewicz
Zweryfikowany adres z utp.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Marketingowe testowanie produktów
S Andruszkiewicz, Haffer, Sudolska, Szumowski Sudoł
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa, 2000
103*2000
Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu
Andruszkiewicz
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2007
352007
Use of alkenyl succinic anhydride compounds derived from symmetrical olefins in internal sizing for paper production
WJ Ward, K Andruszkiewicz, RT Gray, TP McGinnis, RW Novak
US Patent 7,455,751, 2008
262008
Role i satysfakcja interesariuszy przedsiębiorstw w sytuacji kryzysowej
K Andruszkiewicz, L Nieżurawski, K Śmiatacz
Marketing i Rynek, 18-24, 2014
142014
Marketing. Podręcznik akademicki
K Andruszkiewicz, I Escher, S Kaczmarczyk, K Pawlak-Kołodziejska, ...
Toruń: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, 2011
92011
Zachowania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych w dobie digitalizacji rynku
K Andruszkiewicz
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 113-121, 2016
82016
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
SPS Andruszkiewicz, Bielicka, Drewniak, Kufel, Matuszak
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa, 2012
8*2012
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce: niepewność i zaufanie a zachowania nabywców
L Garbarski, J Tkaczyk
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne: Akademia Leona Koźmińskiego, 2009
82009
Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów
M Haffer, W Karaszewski
Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, 2009
72009
Potencjał konkurencyjności regionu fundamentem jego strategii rozwoju,[w:] Marketing terytorialny
K Andruszkiewicz
Możliwości aplikacji i rozwoju. Red. nauk. H. Szulce, M. Florek. Akademia …, 2005
72005
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce-tożsamość, etyka, przyszłość
L Garbarski
Akademia Leona Kozminskiego, 2004
72004
Planowanie strategiczne w procesie marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem
K Andruszkiewicz, S Kaczmarczyk
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne …, 2002
72002
Parki i ogrody zabytkowe w Polsce stan 1991 rok
A Michalowski, J Wendlandt, K Andruszkiewicz, T Szelagowska, ...
Studia i Materiały. Ogrody, 1-400, 1992
71992
Marketingowe kierunki rozwoju polskich przedsiębiorstw
K Andruszkiewicz
Marketing i Zarządzanie, 179-190, 2015
62015
Podstawy marketingu: kompendium, testy, zadania, analiza przypadków
E Skawińska
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2005
62005
Aromamarketing w budowaniu wartości dla klienta
K Andruszkiewicz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe …, 2011
52011
Rola i skuteczność instrumentów oraz działań marketingowych w walce z kryzysem
K Andruszkiewicz
Marketing i Rynek, 24-28, 2007
52007
Public relations w urzędach gmin województwa kujawsko-pomorskiego
M Schulz, K Andruszkiewicz
Marketing i Rynek 23 (10), 2016
42016
Strategiczne działania marketingowe samorządów terytorialnych a konkurencyjność regionu. W: E. Duliniec, L. Garbarski, J. Mazur, M. Strzyżewska, W. Wrzosek (red.)
K Andruszkiewicz
Ekspansja czy regres marketingu, 2006
42006
Zasoby marketingowe jako fundament potencjału i aktywności innowacyjnej polskich przedsiębiorstw przemysłowych
K Andruszkiewicz, M Schulz
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 15-28, 2018
32018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20