Follow
Piotr Stańczyk
Title
Cited by
Cited by
Year
Człowiek, wychowanie i praca w kapitalizmie: w stronę krytycznej pedagogiki pracy
P Stańczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
422013
Nuda w szkole–między alienacją a emancypacją
P Stańczyk
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 15 (3 (59), 35-56, 2012
272012
Dyskursywna konstrukcja podmiotu: przyczynek do rekonstrukcji pedagogiki kultury
M Cackowska, L Kopciewicz, M Patalon, P Stańczyk, K Starego, ...
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012
192012
Milcząca zgoda, kultura ciszy i polityka głosu
P Stańczyk
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 3 (51), 25-38, 2010
19*2010
Przemoc i emancypacja: ambiwalencja funkcji studiów zaocznych
P Stańczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2008
16*2008
Młodzież wobec ideologii merytokracji–pozytywna socjalizacja oszukanego pokolenia
P Stańczyk
Forum Oświatowe 21 (1 (40), 17-38, 2009
152009
The critique of the critical critique of critical pedagogy: Freire, Suchodolski and the materialist pedagogy of emancipation
P Sta
Critical Education 12 (4), 2021
112021
Pedagogika radykalna Paulo Freire wobec różnic społecznych: rzecz o edukacji ludowej
P Stańczyk
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 19 (1 (73), 37-51, 2016
92016
Ocena szkolna i obsceniczność prawa–pomiędzy byciem kimś a byciem nikim. Znaczenia nadawane doświadczeniu szkolnemu przez gimnazjalistów
P Stańczyk
Teraźniejszość. Człowiek. Edukacja 2, 2009
92009
Wykształcenie, rynek pracy i" lepsze życie" w perspektywie znaczeń nadawanych przez studentów zaocznych
P Stańczyk
Teraźniejszość-Człowiek-Edukacja: kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej …, 2007
92007
Katecheza szkolna? między demokracją a teologią zstępującą
M Cackowska, P Stańczyk
INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society 15 (1 (57)), 19-38, 2012
62012
A Luta Continua. Cadernos de Cultura Popular: podręcznik do alfabetyzacji i postalfabetyzacji dorosłych współautorstwa Paula Freire jako przykład emancypacyjnej edukacji ludowej
P Stańczyk
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 20 (2 (78), 29-51, 2017
52017
Ekonomia dla emancypacji: doktryny gospodarcze w Instytucie Paula Freirego
P Stańczyk
Forum Oświatowe 28 (1 (55)), 55–76-55–76, 2016
52016
Interesy, ekonomia i emancypacja. O powrocie pedagogiki krytycznej do zagadnień społeczno-ekonomicznych i pojęciu interwencji
P Stańczyk
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 19 (2 (74)), 31-52, 2016
52016
Praca,[in:] M
P Stańczyk
Cackowska, L. Kopciewicz, M. Patalon, P. Stańczyk, K. Starego, T. Szkudlarek …, 2012
52012
Critical pedagogy and engaged research: Ideology, interests and naivety
P Stańczyk
4*2012
„Uczniowie z problemami”, problem z uczniami i idealna lekcja. Narracje nauczycieli o sensie pracy
P Stańczyk
Kultura i Edukacja, 3 (89), 157-179, 2012
32012
Demokracja ekonomiczna i wychowanie
P Stańczyk
Forum Oświatowe 22 (2 (43)), 5-17, 2010
32010
Didactics and politics in Paulo Freire’s philosophy of education: On the abandonment of the concept of conscientization
P Stańczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2019
22019
Uciśnieni, historia i społeczna zmiana. Historiozofia w filozofii wychowania P. Freirego: pojęcie historii jako możliwości
PB Stańczyk
Forum Oświatowe 30 (1 (59)), 53-72, 2018
22018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20