Człowiek, wychowanie i praca w kapitalizmie: w stronę krytycznej pedagogiki pracy P Stańczyk Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013 | 42 | 2013 |
Nuda w szkole–między alienacją a emancypacją P Stańczyk Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 15 (3 (59), 35-56, 2012 | 27 | 2012 |
Dyskursywna konstrukcja podmiotu: przyczynek do rekonstrukcji pedagogiki kultury M Cackowska, L Kopciewicz, M Patalon, P Stańczyk, K Starego, ... Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012 | 19 | 2012 |
Milcząca zgoda, kultura ciszy i polityka głosu P Stańczyk Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 3 (51), 25-38, 2010 | 19* | 2010 |
Przemoc i emancypacja: ambiwalencja funkcji studiów zaocznych P Stańczyk Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2008 | 16* | 2008 |
Młodzież wobec ideologii merytokracji–pozytywna socjalizacja oszukanego pokolenia P Stańczyk Forum Oświatowe 21 (1 (40), 17-38, 2009 | 15 | 2009 |
The critique of the critical critique of critical pedagogy: Freire, Suchodolski and the materialist pedagogy of emancipation P Sta Critical Education 12 (4), 2021 | 11 | 2021 |
Pedagogika radykalna Paulo Freire wobec różnic społecznych: rzecz o edukacji ludowej P Stańczyk Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 19 (1 (73), 37-51, 2016 | 9 | 2016 |
Ocena szkolna i obsceniczność prawa–pomiędzy byciem kimś a byciem nikim. Znaczenia nadawane doświadczeniu szkolnemu przez gimnazjalistów P Stańczyk Teraźniejszość. Człowiek. Edukacja 2, 2009 | 9 | 2009 |
Wykształcenie, rynek pracy i" lepsze życie" w perspektywie znaczeń nadawanych przez studentów zaocznych P Stańczyk Teraźniejszość-Człowiek-Edukacja: kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej …, 2007 | 9 | 2007 |
Katecheza szkolna? między demokracją a teologią zstępującą M Cackowska, P Stańczyk INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society 15 (1 (57)), 19-38, 2012 | 6 | 2012 |
A Luta Continua. Cadernos de Cultura Popular: podręcznik do alfabetyzacji i postalfabetyzacji dorosłych współautorstwa Paula Freire jako przykład emancypacyjnej edukacji ludowej P Stańczyk Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 20 (2 (78), 29-51, 2017 | 5 | 2017 |
Ekonomia dla emancypacji: doktryny gospodarcze w Instytucie Paula Freirego P Stańczyk Forum Oświatowe 28 (1 (55)), 55–76-55–76, 2016 | 5 | 2016 |
Interesy, ekonomia i emancypacja. O powrocie pedagogiki krytycznej do zagadnień społeczno-ekonomicznych i pojęciu interwencji P Stańczyk Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 19 (2 (74)), 31-52, 2016 | 5 | 2016 |
Praca,[in:] M P Stańczyk Cackowska, L. Kopciewicz, M. Patalon, P. Stańczyk, K. Starego, T. Szkudlarek …, 2012 | 5 | 2012 |
Critical pedagogy and engaged research: Ideology, interests and naivety P Stańczyk | 4* | 2012 |
„Uczniowie z problemami”, problem z uczniami i idealna lekcja. Narracje nauczycieli o sensie pracy P Stańczyk Kultura i Edukacja, 3 (89), 157-179, 2012 | 3 | 2012 |
Demokracja ekonomiczna i wychowanie P Stańczyk Forum Oświatowe 22 (2 (43)), 5-17, 2010 | 3 | 2010 |
Didactics and politics in Paulo Freire’s philosophy of education: On the abandonment of the concept of conscientization P Stańczyk Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2019 | 2 | 2019 |
Uciśnieni, historia i społeczna zmiana. Historiozofia w filozofii wychowania P. Freirego: pojęcie historii jako możliwości PB Stańczyk Forum Oświatowe 30 (1 (59)), 53-72, 2018 | 2 | 2018 |