Obserwuj
Edyta Rudawska
Edyta Rudawska
Profesor marketingu, Uniwersytet Szczeciński
Zweryfikowany adres z rudawska.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Lojalność klientów, PWE
E Rudawska
Warszawa 2005, 43, 2005
1312005
Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa
E Rudawska
Rozprawy i Studia/Uniwersytet Szczeciński, 2008
902008
Lojalność klientów
E Rudawska
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2005
782005
Lojalność klientów
E Rudawska
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2005
782005
Zarządzanie marketingowe
E Frąckiewicz, J Karwowski, M Karwowski, E Rudawska
PWE, Warszawa 189, 2004
692004
Sustainable marketing strategy in food and drink industry: a comparative analysis of B2B and B2C SMEs operating in Europe
E Rudawska
Journal of Business & Industrial Marketing 34 (4), 875-890, 2019
582019
Customer loyalty towards traditional products–Polish market experience
E Dorota Rudawska
British Food Journal 116 (11), 1710-1725, 2014
512014
Servqual-metoda badania jakosci uslug i jej praktyczne zastosowanie
E Rudawska, R Kiecko
Marketing i Rynek 7 (05), 23-28, 2000
462000
Sustainable business model in food and beverage industry–a case of Western and Central and Eastern European countries
Z Belyaeva, ED Rudawska, Y Lopatkova
British Food Journal 122 (5), 1573-1592, 2020
432020
Marketing zrównoważony–nowe oblicze kapitalizmu?
E Rudawska
Ekonomia, 75-88, 2013
262013
The development of food retail formats–evidence from Poland
ED Rudawska, K Bilinska-Reformat
British Food Journal 120 (2), 309-324, 2018
242018
From sustainable market orientation to sustainability marketing
E Rudawska
The sustainable marketing concept in European SMEs: Insights from the food …, 2018
232018
CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług
E Frąckiewicz, E Rudawska
Rozprawy i Studia/Uniwersytet Szczeciński, 2005
212005
Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem koncepcji Customer Relatonship Management
E Frąckiewicz, E Rudawska
Przegląd Organizacji, 65-68, 2004
212004
Sustainable development: concept, interest groups, benefits and global challenges
E Rudawska, S Renko, Y Bilan
International journal of academic research (Azerbaijan) 5 (6), 83-86, 2013
202013
Hedonic or utilitarian buying behaviours-what values do young adult customers seek in online group buying?
E Rudawska, K Petljak, I Stulec
International Journal of Business Performance Management 16 (2-3), 182-197, 2015
182015
The Influence of Environmental Awareness on Responsible Energy Consumption—The Case of Households in Poland
M Jaciow, E Rudawska, A Sagan, J Tkaczyk, R Wolny
Energies 15 (15), 5339, 2022
172022
Koncepcja wartości w relacjach pracownik–organizacja
E Rudawska
Studia i Prace WNEiZ US, 393-405, 2015
172015
The sustainable marketing concept in European SMEs: Insights from the food & drink industry
E Rudawska
Emerald Publishing Limited, 2018
152018
Sustainability as the Direction for the Long-term Success in Banking: Poland vs. Croatia
E Rudawska, S Renko
Folia Oeconomica Stetinensia 11 (1), 97-117, 2012
142012
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20