Distance learning in higher education during COVID-19: The role of basic psychological needs and intrinsic motivation for persistence and procrastination–a multi-country study ER Pelikan, S Korlat, J Reiter, J Holzer, M Mayerhofer, B Schober, C Spiel, ... PLoS One 16 (10), e0257346, 2021 | 85 | 2021 |
Adolescent well-being and learning in times of COVID-19—A multi-country study of basic psychological need satisfaction, learning behavior, and the mediating roles of positive … J Holzer, S Korlat, C Haider, M Mayerhofer, E Pelikan, B Schober, C Spiel, ... PloS one 16 (5), e0251352, 2021 | 59 | 2021 |
Nowe media dla niewidomych i słabowidzących N Walter Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama, 2007 | 30* | 2007 |
Mamy (za) duży wybór – jak nie zgubić się wśród narzędzi cyfrowych? N Walter Pyżalski, Jacek (red.) (2020). Edukacja w czasach pandemii wirusa COVID-19 …, 2020 | 27* | 2020 |
Internetowe wsparcie społeczne. Studium socjopedagogiczne N Walter Wydawnictwo Naukowe UAM, 2016 | 19 | 2016 |
Tyflointernet - niewidomi w globalnej wiosce N Walter Neodidagmata, 127-136, 2011 | 17 | 2011 |
Online social support N Walter Interdisciplinary Contexts of Special Pedagogy 23, 2018 | 16* | 2018 |
Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w Polsce – mapa głównych szans i zagrożeń. Przegląd i omówienie wyników najważniejszych badan związanych z kryzysową edukacją zdalną … J Pyżalski, N Walter https://operon.pl/Edukacja_zdalna_w_czasie_pandemii_COVID-19.pdf, 2021 | 15* | 2021 |
Obszary edukacyjnych zastosowań Internetu N Walter Studia Edukacyjne 23, 2012 | 13 | 2012 |
Report on interviews with experts on digital skills in schools and on the labour market V Donoso, J Pyżalski, N Walter, N Retzmann, A Iwanicka, L d’Haenens, ... KU Leuven, Leuven: ySKILLS, 2020 | 11 | 2020 |
Strategia nauczania-uczenia się infotechniki S Dylak, S Ubermanowicz, R Brzychcy, N Walter, W Strykowski, J Kusiak, ... Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania (http://www.bc.ore.edu.pl/dlibra …, 2014 | 9 | 2014 |
Obawy, wyzwania i jasne strony pandemii–analiza tematyczna wypowiedzi studentów z niepełnosprawnościami i problemami zdrowotnymi P Plichta, J Pyżalski, N Walter, A Lewandowska-Walter, ... Niepełnosprawność i rehabilitacja 3, 2020 | 7 | 2020 |
Lessons learned from Covid-19 emergency remote education. Adaptation to crisis distance education of teachers by developing new or modified digital competences N Walter, J Pyżalski Digital Literacy for Teachers, 7-23, 2022 | 6 | 2022 |
Medialny wizerunek dzieci w spektrum zaburzeń autystycznych (ASD) kreowany przez rodziców blogerów N Walter Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review) 2 (23), 85-104, 2016 | 5 | 2016 |
Pedagogika 2.0. O potrzebie kształcenia specjalistów z zakresu e-learningu N Walter Wydawnictwo Naukowe UAM w Poznaniu, 2013 | 5 | 2013 |
Obraz rodzicielstwa w polskim internecie, czyli co czytają io czym dyskutują współczesne matki N Walter Biuletyn Edukacji Medialnej, 16-26, 2012 | 5 | 2012 |
Zanurzeni w mediach. Konteksty edukacji medialnej N Walter Wydawnictwo Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2016 | 4* | 2016 |
Media and Information Literacy Policies in Poland (2013) A Iwanicka, A Kiełkiewicz-Janowiak, N Walter ANR TRANSLIT and COST “Transforming Audiences/Transforming Societies”, 2014 | 4 | 2014 |
Radio w sieci – kontra czy wzmocnienie tradycyjnego radia? A Iwanicka, N Walter Neodidagmata 27 (pierwsze), 107-117, 2005 | 4 | 2005 |
Wsparcie wychowawcze online N Walter Człowiek-Media-Edukacja, 2013 | 3 | 2013 |