Obserwuj
Sylwester Bialowas
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Communication in organizational environments: Functions, determinants and areas of influence
A Rogala, S Bialowas
Springer, 2016
412016
Zachowania oszczędnościowe w polskich gospodarstwach domowych: postawy, determinanty, model
S Białowąs
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2013
402013
Eye-tracking in marketing research
S Białowąs, A Szyszka
Managing Economic Innovations–Methods and Instruments 1 (69), 91-104, 2019
302019
Discovering Patterns of Users' Behaviour in an E-shop-Comparison of Consumer Buying Behaviours in Poland and Other European Countries
M Łapczyński, S Białowąs
Studia Ekonomiczne 151, 144-153, 2013
112013
Skale pięcio-i siedmiostopniowe: w poszukiwaniu optimum
S Białowąs
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 147-151, 2006
102006
Pension literacy and consumers’ decisions in the context of pension system reforms
I Olejnik, S Białowąs
Problemy Polityki Społecznej. Studia i Dyskusje, 13-33, 2015
92015
Oszczędności gospodarstw domowych w różnych fazach cyklu koniunkturalnego
S Białowąs, I Olejnik
Studia Oeconomica Posnaniensia 3 (4), 153-165, 2015
82015
Monitorowanie losów absolwentów. Zarys metodologii i metodyki badania w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
S Białowąs, D Buttler, T Klimanek, K Szwarc
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów 25 (3), 115-130, 2012
82012
Occupational burnout and chronic fatigue in the work of academic teachers–moderating role of selected health behaviours
A Springer, K Oleksa-Marewska, A Basińska-Zych, I Werner, S Białowąs
Plos one 18 (1), e0280080, 2023
62023
Definiowanie oszczędzania za pomocą skojarzeń konsumentów-metoda „rodzinnych podobieństw” L. Wittgensteina
S Białowąs
Badania marketingowe. Metody, nowe technologie, obszary aplikacji. Wrocław …, 2008
52008
Managing Economic Innovations–Methods and Instruments
R Romanowski, M Lewicki, W Ciechomski, E Baron, B Pierański, ...
Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań, 2019
42019
Financial returns and cultural price determinants on the polish art market, 1991–2012
S Białowąs, T Potocki, A Rogozińska
Acta Oeconomica 68 (4), 591-615, 2018
42018
Subjective vs. objective assessment of financial literacy–do beliefs meet reality?
S Białowąs
Rozprawy Ubezpieczeniowe. Konsument na rynku usług finansowych 3 (29), 27-36, 2018
42018
Theory of communication: Evolution, approaches, models
A Rogala, S Bialowas, A Rogala, S Bialowas
Communication in Organizational Environments: Functions, Determinants and …, 2016
42016
PŁEĆ A PREFERENCJE GOSPODARSTW DOMOWYCH W ZAKRESIE SPOSOBÓW ZABEZPIECZENIA NA OKRES STAROŚCI
I Olejnik, S Białowąs
DŁUGOTERMINOWE OSZCZĘDZANIE, 95, 2016
42016
Measurement of electrodermal activity in marketing research
S Białowąs, A Szyszka
Managing Economic Innovations–Methods and Instruments, 73-90, 2019
32019
Horyzont czasowy w hierarchii motywów oszczędzania
S Białowąs, I Olejnik
DŁUGOTERMINOWE OSZCZĘDZANIE, 83, 2016
32016
Economic situation and the Polish households' behavior on the financial market
J Garczarczyk, M Mocek, S Bialowas
Journal of Social Sciences 3 (2), 33, 2014
32014
Hierarchia motywów oszczędzania
S Białowąs
Handel Wewnętrzny 2 (1), 197-209, 2014
32014
Badanie Losów Absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
S Białowąs, D Buttler, P Idczak, T Klimanek, T Olejniczak, B Sławecki, ...
Analiza wyników I edycji badania, 2013
32013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20