Obserwuj
Sylwester Bialowas
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Communication in organizational environments: functions, determinants and areas of influence
A Rogala, S Bialowas
Springer, 2016
502016
Eye-tracking in marketing research
S Białowąs, A Szyszka
Managing Economic Innovations–Methods and Instruments 1 (69), 91-104, 2019
442019
Zachowania oszczędnościowe w polskich gospodarstwach domowych: postawy, determinanty, model
S Białowąs
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2013
412013
Occupational burnout and chronic fatigue in the work of academic teachers–moderating role of selected health behaviours
A Springer, K Oleksa-Marewska, A Basińska-Zych, I Werner, S Białowąs
Plos one 18 (1), e0280080, 2023
222023
Discovering patterns of users' behaviour in an e-shop-comparison of consumer buying behaviours in poland and other european countries
M Łapczyński, S Białowąs
Studia Ekonomiczne 151, 144-153, 2013
152013
Pension literacy and consumers’ decisions in the context of pension system reforms
I Olejnik, S Białowąs
Problemy Polityki Społecznej. Studia i Dyskusje, 13-33, 2015
102015
Skale pięcio-i siedmiostopniowe: w poszukiwaniu optimum
S Białowąs
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 147-151, 2006
102006
Managing Economic Innovations–Methods and Instruments
R Romanowski, M Lewicki, W Ciechomski, E Baron, B Pierański, ...
Managing Economic Innovations– Methods and Instruments, 2019
92019
Oszczędności gospodarstw domowych w różnych fazach cyklu koniunkturalnego
S Białowąs, I Olejnik
Studia Oeconomica Posnaniensia 3 (4), 2015
82015
Subjective vs. objective assessment of financial literacy–do beliefs meet reality?
S Białowąs
Rozprawy Ubezpieczeniowe. Konsument na rynku usług finansowych 3 (29), 27-36, 2018
72018
Monitorowanie losów absolwentów. Zarys metodologii i metodyki badania w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
S Białowąs, D Buttler, T Klimanek, K Szwarc
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów 25 (3), 115-130, 2012
72012
Experimental design and biometric research. Toward innovations
S Białowąs
Poznań University of Economics and Business Press, 2021
62021
Financial returns and cultural price determinants on the polish art market, 1991–2012
S Białowąs, T Potocki, A Rogozińska
Acta Oeconomica 68 (4), 591-615, 2018
62018
Theory of communication: Evolution, approaches, models
A Rogala, S Bialowas, A Rogala, S Bialowas
Communication in Organizational Environments: Functions, Determinants and …, 2016
62016
Prices of works of art by living and deceased artists auctioned in Poland from 1989 to 2012
A Szyszka, S Białowąs
Economics and Business Review 5 (4), 112-127, 2019
52019
Definiowanie oszczędzania za pomocą skojarzeń konsumentów-metoda „rodzinnych podobieństw” L. Wittgensteina
S Białowąs
Badania marketingowe. Metody, nowe technologie, obszary aplikacji. Wrocław …, 2008
52008
Functions and Objectives of Internal Communication
A Rogala, S Bialowas, A Rogala, S Bialowas
Communication in Organizational Environments: Functions, Determinants and …, 2016
42016
PŁEĆ A PREFERENCJE GOSPODARSTW DOMOWYCH W ZAKRESIE SPOSOBÓW ZABEZPIECZENIA NA OKRES STAROŚCI
I Olejnik, S Białowąs
DŁUGOTERMINOWE OSZCZĘDZANIE, 95, 2016
42016
What Factors Predict a Positive Change in a Consumer’s Financial Capability over Time? The New Evidence from Poland
T Potocki, S Białowąs
Journal of Family and Economic Issues 44 (3), 634-654, 2023
32023
Nowe Pokolenie w Nowej Gospodarce
G Krzyminiewska, S Białowąs, K Gołata, I Olejnik, O Shelest-Szumilas, ...
Raport. Poznań: Uniwersytet 18, 2022
32022
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20