Sylwester Bialowas
Title
Cited by
Cited by
Year
Zachowania oszczędnościowe w polskich gospodarstwach domowych: postawy, determinanty, model
S Białowąs
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2013
382013
Communication in organizational environments: Functions, determinants and areas of influence
A Rogala, S Bialowas
Springer, 2016
122016
Skale pięcio-i siedmiostopniowe: w poszukiwaniu optimum
S Białowąs
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 147-151, 2006
82006
Pension literacy and consumers’ decisions in the context of pension system reforms
I Olejnik, S Białowąs
Problemy Polityki Społecznej. Studia i Dyskusje, 13-33, 2015
72015
Oszczędności gospodarstw domowych w różnych fazach cyklu koniunkturalnego
S Białowąs, I Olejnik
Studia Oeconomica Posnaniensia 3 (4), 153-165, 2015
62015
Monitorowanie losów absolwentów. Zarys metodologii i metodyki badania w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
S Białowąs, D Buttler, T Klimanek, K Szwarc
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów 25 (3), 115-130, 2012
62012
Definiowanie oszczędzania za pomocą skojarzeń konsumentów-metoda „rodzinnych podobieństw” L. Wittgensteina
S Białowąs
Badania marketingowe. Metody, nowe technologie, obszary aplikacji. Wrocław …, 2008
52008
Theory of communication: Evolution, approaches, models
A Rogala, S Bialowas
Communication in Organizational Environments, 1-27, 2016
32016
Badanie Losów Absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
S Białowąs, D Buttler, P Idczak, T Klimanek, T Olejniczak, B Sławecki, ...
Analiza wyników I edycji badania, 2013
32013
Badanie satysfakcji pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
K Szwarc, S Białowąs, D Buttler
Raport. Uniwersytet Ekonomiczny, Poznań, 2012
32012
Determinanty podatności na heurystykę zakotwiczenia, czyli co powinniśmy wiedzieć o konsumentach, aby lepiej konstruować narzędzia pomiarowe
S Białowąs
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 147-156, 2010
32010
Eye-tracking in Marketing Research
S Białowąs, A Szyszka
Managing Economic Innovations–Methods and Instruments, 91, 2019
22019
Prices of works of art by living and deceased artists auctioned in Poland from 1989 to 2012
A Szyszka, S Białowąs
Economics and Business Review 5 (4), 112-127, 2019
22019
Economic situation and the Polish households' behavior on the financial market
J Garczarczyk, M Mocek, S Bialowas
Journal of Social Sciences 3 (2), 33, 2014
22014
Hierarchia motywów oszczędzania
S Białowąs
Handel Wewnętrzny 2 (1), 197-209, 2014
22014
Macierz parametrów ocen jako alternatywne narzędzie pomiaru jakości
S Białowąs
Problemy Jakości 35 (4), 40-42, 2003
22003
Measurement of electrodermal activity in marketing research
S Białowąs, A Szyszka
Managing Economic Innovations–Methods and Instruments, 73, 2019
12019
Financial returns and cultural price determinants on the polish art market, 1991–2012
S Białowąs, T Potocki, A Rogozińska
Acta Oeconomica 68 (4), 591-615, 2018
12018
Personal resources and selected employees outcomes-does performing emotional labour moderate the relationship?
A Springer, S Białowąs
International Journal of Work Organisation and Emotion 9 (4), 362-382, 2018
12018
Subjective vs. objective assessment of financial literacy–do beliefs meet reality?
S Białowąs
Rozprawy Ubezpieczeniowe. Konsument na rynku usług finansowych 3 (29), 27-36, 2018
12018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20