Obserwuj
Iwona Chrzanowska
Iwona Chrzanowska
Zweryfikowany adres z amu.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Pedagogika specjalna: od tradycji do współczesności
I Chrzanowska
Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2018
2862018
Problemy edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością: regionalna specyfika czy ogólnopolska tendencja
I Chrzanowska
Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2010
882010
Zaniedbane obszary edukacji-pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną: wybrane zagadnienia
I Chrzanowska
Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2009
872009
Nauczyciele o szansach i barierach edukacji włączającej
I Chrzanowska
Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2019
442019
Funkcjonowanie dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim w szkole podstawowej
I Chrzanowska
Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2003
332003
Nauczanie inkluzyjne w doświadczeniach polskich–podstawy prawne i społeczne uwarunkowania
I Chrzanowska
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2014
322014
Edukacja włączająca w przedszkolu i szkole
I Chrzanowska, G Szumski
Wydawnictwo FRSE, 2019
272019
Edukacja włączająca–wyzwanie dla kompetencji pedagogów specjalnych
I Chrzanowska
Studia Edukacyjne, 23-43, 2018
192018
Wypalenie zawodowe nauczycieli a ocenianie osiągnięć szkolnych uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i uczniów o prawidłowym rozwoju na etapie szkoły podstawowej
I Chrzanowska
Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2004
182004
Uczeń z doświadczeniem migracji w edukacji. Diagnoza potrzeb i obszary wsparcia w ramach edukacji włączającej–uczeń cudzoziemski
I Chrzanowska, B Jachimczak
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 87-102, 2019
112019
Postawy wobec edukacji włączającej–jakie skutki
I Chrzanowska
W: I. Chrzanowska, G. Szumski (red. nauk.) Edukacja włączająca w przedszkolu …, 2019
112019
Opinie nauczycieli szkół specjalnych na temat edukacji włączającej–uczeń ze SPE w szkole włączającej
I Chrzanowska
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2016
102016
Wczesna edukacja i opieka w Polsce na tle krajów UE–wyzwania dla polskiej polityki oświatowej
I Chrzanowska
Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej 22, 73-91, 2016
92016
Niepełnosprawność a zagrożenie marginalizacją i wykluczeniem. Rozważania w kontekście teorii Underclass
I Chrzanowska
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2013
92013
Inclusive education in the opinion of the teachers from special pre-schools, regarding the chances of success of the inclusive actions towards particular groups of students …
I Chrzanowska
Interdisciplinary Context of Special Pedagogy 25 (1), 127-149, 2019
82019
Kompetencje zawodowe–jakie wyzwania
I Chrzanowska, G Szumski
W: I. Chrzanowska, G. Szumski (red.), Edukacja włączająca w przedszkolu i …, 2019
82019
Strategia kształcenia osób niepełnosprawnych
I Chrzanowska
Diagnoza pozoru, 179-198, 2013
82013
Szkolna Ocena Funkcjonalna: Przebieg procesu w aspekcie oceny aktywności i uczestnictwa
E Domagała-Zyśk, K Mariańczyk, I Chrzanowska, M Czarnocka, ...
Wydawnictwo KUL, 2022
72022
Postawy wobec edukacji włączającej–jakie skutki? W: I. CHRZA-NOWSKA. G. SZUMSKI (red.)
I Chrzanowska
Edukacja włączająca w przedszkolu i szkole, 44-53, 2019
72019
Strategia kształcenia osób niepełnosprawnych. Diagnoza pozoru [w:] Z. Gajdzica (red.)
I Chrzanowska
Człowiek z niepełnosprawnością w rezerwacie przestrzeni publicznej, 178-199, 2013
72013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20