Pedagogika specjalna: od tradycji do współczesności I Chrzanowska Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2018 | 286 | 2018 |
Problemy edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością: regionalna specyfika czy ogólnopolska tendencja I Chrzanowska Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2010 | 88 | 2010 |
Zaniedbane obszary edukacji-pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną: wybrane zagadnienia I Chrzanowska Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2009 | 87 | 2009 |
Nauczyciele o szansach i barierach edukacji włączającej I Chrzanowska Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2019 | 44 | 2019 |
Funkcjonowanie dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim w szkole podstawowej I Chrzanowska Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2003 | 33 | 2003 |
Nauczanie inkluzyjne w doświadczeniach polskich–podstawy prawne i społeczne uwarunkowania I Chrzanowska Wydawnictwo Naukowe UAM, 2014 | 32 | 2014 |
Edukacja włączająca w przedszkolu i szkole I Chrzanowska, G Szumski Wydawnictwo FRSE, 2019 | 27 | 2019 |
Edukacja włączająca–wyzwanie dla kompetencji pedagogów specjalnych I Chrzanowska Studia Edukacyjne, 23-43, 2018 | 19 | 2018 |
Wypalenie zawodowe nauczycieli a ocenianie osiągnięć szkolnych uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i uczniów o prawidłowym rozwoju na etapie szkoły podstawowej I Chrzanowska Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2004 | 18 | 2004 |
Uczeń z doświadczeniem migracji w edukacji. Diagnoza potrzeb i obszary wsparcia w ramach edukacji włączającej–uczeń cudzoziemski I Chrzanowska, B Jachimczak Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 87-102, 2019 | 11 | 2019 |
Postawy wobec edukacji włączającej–jakie skutki I Chrzanowska W: I. Chrzanowska, G. Szumski (red. nauk.) Edukacja włączająca w przedszkolu …, 2019 | 11 | 2019 |
Opinie nauczycieli szkół specjalnych na temat edukacji włączającej–uczeń ze SPE w szkole włączającej I Chrzanowska Wydawnictwo Naukowe UAM, 2016 | 10 | 2016 |
Wczesna edukacja i opieka w Polsce na tle krajów UE–wyzwania dla polskiej polityki oświatowej I Chrzanowska Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej 22, 73-91, 2016 | 9 | 2016 |
Strategia kształcenia osób niepełnosprawnych I Chrzanowska Diagnoza pozoru, 179-198, 2013 | 9 | 2013 |
Niepełnosprawność a zagrożenie marginalizacją i wykluczeniem. Rozważania w kontekście teorii Underclass I Chrzanowska Wydawnictwo Naukowe UAM, 2013 | 9 | 2013 |
Inclusive education in the opinion of the teachers from special pre-schools, regarding the chances of success of the inclusive actions towards particular groups of students … I Chrzanowska Interdisciplinary Context of Special Pedagogy 25 (1), 127-149, 2019 | 8 | 2019 |
Kompetencje zawodowe–jakie wyzwania I Chrzanowska, G Szumski W: I. Chrzanowska, G. Szumski (red.), Edukacja włączająca w przedszkolu i …, 2019 | 8 | 2019 |
Szkolna Ocena Funkcjonalna: Przebieg procesu w aspekcie oceny aktywności i uczestnictwa E Domagała-Zyśk, K Mariańczyk, I Chrzanowska, M Czarnocka, ... Wydawnictwo KUL, 2022 | 7 | 2022 |
Postawy wobec edukacji włączającej–jakie skutki? W: I. CHRZA-NOWSKA. G. SZUMSKI (red.) I Chrzanowska Edukacja włączająca w przedszkolu i szkole, 44-53, 2019 | 7 | 2019 |
Strategia kształcenia osób niepełnosprawnych. Diagnoza pozoru [w:] Z. Gajdzica (red.) I Chrzanowska Człowiek z niepełnosprawnością w rezerwacie przestrzeni publicznej, 178-199, 2013 | 7 | 2013 |